"Hitna" rekonstrukcija pruge Niš-Zaječar, za 30 dana urađeno 800 metara
U "Infrastrukturi železnica Srbije" tvrde da se sada mahom radilo na pripremi, jer je ovaj pravac, zbog velikog broja krivina, izuzetno zahtevan.
Resorna ministarka Zorana Mihajlović je ranije, posle nekoliko iskliznuća vagona sa opasnim materijama, rekla da saobraćaj mora hitno da se obustavi i naredila Železnicama da u rekonstrukciju uđu odmah. Po onome što je ekipa N1 zatekla na licu mesta - čini se da pompezno najavljeni posao na terenu ne prati ista vrsta entuzijazma.
Posle velikog pritiska javnosti i poslednja četiri, skoro uzastopna iskliznuća kompozicija koje su prugom Niš - Zaječar prevozile amonijak, fosfornu kiselinu i slične opasne materije, ministarka Mihajlović izašla je na teren, ozvaničila prekid svakog saobraćaja zato što su, kako je rekla, životi građana ovoj vlasti najvažniji.
Ministarka je tih dana kritikovala i direktore železnica zato što nisu ranije reagovali, govorila da će smenjivati sve one za koje se utvrdi da su odgovorni ili ako radovi ne krenu na vreme. Od svega toga, mesec dana kasnije, novi betonski pragovi bele se na samo nekoliko stotina metara iza železničke stanice u Matejevcu kod Niša, na ukupnoj dužini od oko 800 metara.
Na ovom mestu, gde je pompezno najavljena rekonstrukcija, danas nema ni radnika, ni mašina. Tada je iskopan deo pruge u okviru svečanog početka radova, ali je to mesto sada zatrpano, a stari pragovi i šine vraćeni na mesto.
Zatrpano je, kako nam je nezvanično rečeno, jer je tu bilo zgodno organizovati svečanost kada je ministarka dolazila, ali ne i odatle započeti rekonstrukciju pruge. U Infrastrukturi železnica Srbije tvrde da posao teče, iako se ne vidi baš svuda.
"...Radovi će biti intenzivirani od ponedeljka 1. aprila, nakon što izvođač radova bude uveden u posao... Prilikom početka rekonstrukcije ove pruge upoznali smo javnost i predstavnike medija sa time da je pruga Niš - Zaječar karakteristična i po tome što je jedna od retkih u Evropi sa radijusima krivina od 240-250 metara, a ima ih preko 60, pa smo tada i najavili da će u sklopu rekonstrukcije biti neophodno da se veliki deo ovih krivina preprojektuje, kako bi se radijusi krivina povećali na najmanje 300 metara,.. Dakle, radovi na rekonstrukciji pruge Niš – Zaječar se ne obustavljaju, nego značajno intenziviraju sa početkom građevinske sezone", saopšteno je iz Infrastrukture železnica Srbije.
Da li je tačno da sve ide po planu, biće jasno do kraja avgusta naredne godine, do kada je najavljeno da će rekonstrukcija pruge Niš - Zaječar biti okončana.
Komentari 2
krivinar
http://www.zeleznice.in.rs:8080/forum/viewtopic.php?f=21&t=215
http://sremskikarlovci.rs/urbanizam%20dokumentacija/1%20planski%20dokumenti/1%20prostorni%20plan/grafika/2%20INFRASTRUKTURA.pdf
Dr Miggyy
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar