Mihajlović: Država pravi radnu grupu za planiranje razvoja železnice

Ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović obavestila je predstavnike reprezentativnih sindikata železničkih preduzeća da će Vlada Srbije formirati radnu grupu zaduženu za izradu plana razvoja železničkog saobraćaja, saopštio je njen kabinet.
Mihajlović: Država pravi radnu grupu za planiranje razvoja železnice
Foto: 021.rs
U toj radnoj grupi će biti predstavnici reprezentativnih sindikata železnice.
 
"Mnogo toga smo zajedno uradili i u reformisanju železnice i u rešavanju pitanja koja su važna za zaposlene, od sprovođenja socijalnog programa, do izrade kolektivnih ugovora. Zajedno sa sindikatima rešavaćemo i sve izazove koji su pred nama, a tiču se pre svega nastavka modernizacije železnice i povećanja efikasnosti železničkih preduzeća", rekla je Mihajlović.
 
Ona je naglasila da je železnica za Vladu Srbije od strateškog značaja i da će država nastaviti da ulaže u modernizaciju pruga.
 
Reprezentativni sindikati železničara na sastanku su izneli svoje probleme i stavove u vezi s načinom informisanja zaposlenih, izradom metodologije za vrednovanje poslova po preduzećima, a razgovarano je i o ulaganjima u uređivanje putnih prelaza.
 
Sastanku su, pored reprezentativnih sindikata Infrastrukture železnice Srbije, Srbija voza, Srbija kargo i Železnice Srbije AD prisustvovali i predstavnici Sindikata železničara Srbije, Saveza sindikata železničara Srbije, Sindikata izvršnih službi srpskih železnica, Unije sindikata srpskih železnica, Sindikata radnika železničke infrastrukture Srbije, Sindikata Srbija kargo i Sindikata novinara Železnice Srbije.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Sasvim neverni Toma

    05.04.2019 15:55
    Grupa
    Može i grupa za razvoj železničih stanica po Beogradu i okolini!
  • oooops!

    05.04.2019 13:04
    o'šla mast u propast
    Šta državu & ministarku žulja kada im najednom sindikat posta prihvatljiv & važan partner za dalji razvoj železnice? Nije li, prilikom razdvajanja železnice na 4 preduzeća, ministarka izjavila da vlada "postavlja železnicu na pravi kolosek", hvaleći njeno rukovodstvo, koje zajedno sa ministarstvom sprovodi reformu zarad dobijanja efikasnije železnice čiji vozovi idu većom brzinom, dok danas trpimo što vozovi ne idu ni na glavnim pravcima? Kako to da se "radnih grupa za plan razvoja" nije imao ko setiti u procesu restrukturisanja, kada su se celine preduzeća gasile ili uništavale, a narod terao sa železnice? Kao potreban i dovoljan uslov za istorijski hvale vredne promene državi su bila značajna mišljenja Svetske banke, MMF-a, predstavnika Evropske komisije sa Seeto opservatorijom i ino suflera sa njihovim načertanijima, dok su sindikati korišćeni u svrhu podstrekivanja zaposlenih na prihvatanje socijalnog programa nimalo zabrinuti za njegovu cenu i što se ne zna kako će se obavljati rad u okolnostima smanjenja radne snage, naročito u službi koja neposredno učestvuje u izvršenju saobraćaja. Čista je demagogija danas, kada rezultati restrukturiranja izbijaju na videlo, i preko udesa na putnim prelazima i ispadanja voznih sredstava stranih i domaćih privatnih operatera na inim prugama, sindikate vezivati za bilo kakav "razvoj" jer se železnica rastakala baš zahvaljujući njima i uz pomoć 23 ž.s.o. dok su zaposlene snabdevali krompirom ili im obezbeđivali vaučere za letovanje.
  • ha ha ha,

    05.04.2019 00:20
    hi hi hi
    krenulo skupljanje sigurnih glasova pred izbore, n'est-ce pas? Ko vas ne zna skupo bi vas platio.
    Ne dajte da vas obmanjuju, nikad nije bilo gore!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija