Srbljanović: I pre "Beograda na vodi" bilo je "Beograda na vodi"

Investicioni urbanizam nije od sada, nije od Vučića, izjavila je dramaturškinja Biljana Srbljanović u emisiji "Utisak nedelje" i naglasila da bi u Srbiji i Beogradu trebalo da se promeni mehanizam i uspostavi sistem koji ne bi dozvolio da svaka vlast koja dođe "gura" neki svoj projekat.
Srbljanović: I pre "Beograda na vodi" bilo je "Beograda na vodi"
Foto: Medija centar Beograd
Ona je ocenila da je i pre "Beograda na vodi" bilo "Beograda na vodi" i zapitala gde je onda bila ta energija da se to zaustavi.
 
"Svako ko dođe anulira ono prethodno i ne obraća se struci", ukazala je Srbljanović i konstatovala da je Beograd prolazio kroz različite devastacije još od devedesetih godina.
 
Kao problem, ona vidi to što se ne nalazi način da se građani zainteresuju za politiku koja se tiče njihovih svakodnevnih života.
 
Arhitekta Dragoljub Bakić je rekao da su "Beograd okupirali oni koji su dobili izbore".
 
"Osvojili su ga, zaveli teror, nikoga ništa ne pitaju", naveo je Bakić i dodao da je Beograd za aktuelnu vlast partijski plen. On smatra da je Beograd "osvojen manipulacijom i iluzijom", a kao primer pomenuo je vožnju nepostojećim metroom.
 
Predstavnik pokreta "Ne davimo Beograd" Dobrica Veselinović uveren je da je projekat "Beograd na vodi" projekat "prodaje naše zajedničke budućnosti i preduzeće koje služi da bi se jedna grupacija obogatila".
 
"Populizam narasta, a mi smo izgubili moć da odlučujemo o našim životima. Pokušavamo da vratimo politiku u ruke običnih građana i uspećemo u tome", naveo je Veselinović.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • dijasporac

    29.04.2019 19:39
    Svojevremeno, jos 60-tih godina proslog veka je planiran savremeni auto-put Bratstvo-Jedinstvo koji bi spajao glavne gradove republika (LJU-ZG-BG-SK). Deo tpg autoputa u Beogradu je trebao da ide trasom danasnje obilaznice ali po naredbi tadasnjeg politickog vrha je provucen kroz jezgro Beograda, sruseni su delovi grada (Jatagan mala, Dusanovac, Medakovic) i grad je kao skalpelom presecen na pola. Za to vreme su oko osatlih glavnih gradova na tom autoputu izgradjene obilaznice.

    E sad, zasto je to uradjeno, postoji prica, bar takvu pricaju na gradjevinskom i arhitektonskom fakultetu. Naime, dozivotni predsednik SFRJ je voleo da putuje po nesvrstanim i socijalistickim drzavama velog sveta pa je od aerodroma do njegove rezidencije na Dedinju trebalo izgraditi najkracu i najsavremeniju vezu pa su za to iskoristili trasu autoputa. Autoput prolazi taxno ispod Dedinja a i zgodan je da se na njega isteraju u spalir gradjani i odusevljeno docekaju voljenog marsala.

    Ovaj danas bar nije poceo da premesta trase autoputeva pored svoje kuce, za sad...
  • Tijana NS

    29.04.2019 18:44
    Šinati mota! :P
    Ti i Čeda bi bilo bolje da se doživotno pokrijete ušima, jer izgleda da ste upravo vi dramaturzi najkvarljivija roba u Srbiji!
  • Luka

    29.04.2019 13:11
    Svaka čast Vučiću. Uspeo je da kupi one koje ni Sloba ni Tadić nisu mogli. Ili je pala cena..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Odbijena tužba Kurira protiv KRIK-a

Privredni apelacioni sud potvrdio je prvostepenu odluku i odbio tužbu koju je izdavač Kurira podneo protiv KRIK-a optužujući ih da su nelojalna konkurencija i da urušavaju ugled tog tabloida.