Zbog toga je Sekretarijat za saobraćaj raspisao javnu nabavku za izradu studije "Upravljanje saobraćajem u Beogradu kroz model tarifiranja pristupa centralnoj zoni", pišu Večenje novosti. Tender će biti otvoren 26. juna.
Kako pišu Novosti, izabrani ponuđač imaće 180 dana da analizira iskustva iz prakse gradova koji primenjuju upravljanje zagušenjima, ali i da anketira građane šta misle o naplati ulaska u centar. Trebalo bi i da predlože odgovarajući model i politiku upravljanja zagušenjima, ali i da ponude tehnologiju kojom bi to moglo da se uradi.
Očekuje se i definisanje zone u okviru koje bi se upravljalo zastojima. Zahteva se i da se uradi saobraćajna analiza, odnosno da se uvidi kako bi naplata uticala na saobraćaj u okviru zone i van nje, odnosno po njenom obodu. Trebalo bi uraditi i finansijsku analizu, kao i analizu pravnog okvira.
Tražena studija bazira se na Smart planu razvoja saobraćaja do 2033. godine, do kada će Beograd, prema rečima stručnjaka, imati uređene najbitnije putne pravce, poput Unutrašnjeg magistralnog prsten, četiri linije BG voza i dve linije metroa. Potrebno je ponuditi i alternativne pravce, poput tunela Savska- Dunavska padina, koji je tek u planu izgradnje.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
Alf
Nakon budućeg rata, Beograd će imati kapije, vertikalne, za ulazak vozila, na obodima grada.
Naplata će verovatno biti elektronska, ali koliko vozila izađe, tek će se onda otvarati kapije za ulazak da dozvole ulazak toliko vozila. I čekaće se u kolonama, na ivicama grada.
Mogao bih vam nacrtati kako izgledaju kapije. Budućnost je tačno određena.
Putnik
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar