Novih Simensovih 16 lokomotiva na srpskim prugama

Nove Simensove Vektron lokomotive danas su pouštene u saobraćaj u železničkoj stanici Resnik.
U nabavku novih 16 lokomotiva uloženo je 64 miliona evra.
 
"Naš cilj je da Srbija i u železničkom, kao i u drumskom saobraćaju, bude nezaobilazni tranzitni koridor. Za to su nam potrebne obnovljene pruge, novi vozovi, obučene mašinovođe, kao i da pratimo tehnološki napredak u svetu", kaže ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.
 
Naglasila je da se mora nastaviti ulaganje, da predstoji još dosta posla kako bi se za najviše pet do šest godina kompletno modernizovao železnički Koridor 10.
 
Mihajlović je podsetila da je u prethodnom periodu nabavljeno 48 putničkih vozova, a sada, posle skoro 40 godina i 16 teretnih lokomotiva, te istakla važnost zapošljavanja mladih mašinovođa.
 
"Pre nekoliko godina prosečna starost mašinovođa u 'Srbija kargu' je bila oko 50 godina, a u prethodne dve godine zaposleno je oko 180 mladih mašinovođa. U prethodnom periodu obnovljeno je oko 500 kilometara pruga, a još oko 500 kilometara pruga biće obnovljeno u toku ove i iduće godine", navela je Mihajlović.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • pitam se, pitam

    14.06.2019 00:23
    a,
    kako to da oznaka za pripadnost vozila železničkoj upravi nije 72 (Srbija) nego 80 (Nemačka)? Da nisu te lokomotive samo rentirane od Nemačke, da ne kažemo u lizingu, a novac za lizing pozajmljen od EBRD?
    https://www.youtube.com/watch?v=gTtEB_kWVhs (5:59)
    https://www.youtube.com/watch?v=rlAhmdE9-y0 (9:56)
    mislim, ako je Vlada mogla da uzme avione u dugoročni lizing, zašto to isto ne bi uradila sa lokomotivama?
  • Perković Dragan

    13.06.2019 21:50
    Aha
    Kako radi tkzv Srbija kargo možete videti kad posetite depo za održavanje AD Srbija kargo u Novom Sadu-ložionička 7.Inače ona nije AD jer je državna firma gde ministarka odlučuje o svemu.Iz ove kompanije je oko 2500 najboljih radnika otpušteno .Ostali su samo oni koji su radili u Beogradu.Ove lokomotive su iznajmljene jer održavanje radi Simens.Kako izgleda prava Simens lokomotiva možete videti na you tube od EPSove lokomotive.Ruske lokomotive gde se ova pre nekolko godina slikala su bez bezbedonosne opreme-crna kutija (AS),budnika,brzinomera za registraciju.
  • dragan perković

    13.06.2019 19:59
    Dada
    A lokomotive ċe popravljati pajserom,čekiċem.Znam jer sam radio u tkzv Srbija kargo.Oni ni modernizovane lokomotive polu kompjuterizovane 30 komada iz 2006 ne znaju da popravljaju već od dve neispravne ptave jednu kao ispravnu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija