U nabavku novih 16 lokomotiva uloženo je 64 miliona evra.
"Naš cilj je da Srbija i u železničkom, kao i u drumskom saobraćaju, bude nezaobilazni tranzitni koridor. Za to su nam potrebne obnovljene pruge, novi vozovi, obučene mašinovođe, kao i da pratimo tehnološki napredak u svetu", kaže ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.
Naglasila je da se mora nastaviti ulaganje, da predstoji još dosta posla kako bi se za najviše pet do šest godina kompletno modernizovao železnički Koridor 10.
Mihajlović je podsetila da je u prethodnom periodu nabavljeno 48 putničkih vozova, a sada, posle skoro 40 godina i 16 teretnih lokomotiva, te istakla važnost zapošljavanja mladih mašinovođa.
"Pre nekoliko godina prosečna starost mašinovođa u 'Srbija kargu' je bila oko 50 godina, a u prethodne dve godine zaposleno je oko 180 mladih mašinovođa. U prethodnom periodu obnovljeno je oko 500 kilometara pruga, a još oko 500 kilometara pruga biće obnovljeno u toku ove i iduće godine", navela je Mihajlović.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
pitam se, pitam
https://www.youtube.com/watch?v=gTtEB_kWVhs (5:59)
https://www.youtube.com/watch?v=rlAhmdE9-y0 (9:56)
mislim, ako je Vlada mogla da uzme avione u dugoročni lizing, zašto to isto ne bi uradila sa lokomotivama?
Perković Dragan
dragan perković
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar