"Ovo je veoma važna deonica za nas, dugo se čekalo da počne rekonstrukcija tog dela autoputa. Razgovarala sam sa izvođačima radova i investitorom o dinamici radova, jer nisam zadovoljna brzinom, mora brže da se radi", rekla je Mihajlović koja je s direktorom "Puteva Srbije" Zoranom Drobnjakom posetila kamp građevinske firme "Integral".
Rekla je da će do 1. jula biti završeno pet kilometara od graničnog prelaza s Hrvatskom ka istoku i da je dobila uverenja od izvođača da će radovi biti završeni u roku, do 15. novembra.
Vrednost radova na deonici Batrovci-Kuzmin dugoj 21,6 kilometara je 16,5 miliona evra.
"Izgradnja Moravskog koridora počeće na leto"
Ministarka je u razgovoru sa upravom američke kompanije Behtel koja će graditi Moravski koridor rekla da bi radovi trebalo da počnu na leto.
"Izgradnja Moravskog koridora je 'projekat broj 1' za Ministarstvo, koji je važan ne samo zbog gradnje autoputa od Čačka do Pojata, nego i zbog najmodernije telekomunikacione infrastrukture koja će biti izgrađena", rekla je Mihajlović.
Istakla je da je Moravski koridor i povezivanje Koridora 10 i Koridora 11 strateški važno za razvoj Srbije i za 500.000 ljudi koji žive u tom delu centralne Srbije.
"Ubrzano se pripremamo za izgradnju, a cilj nam je da radovi počnu tokom leta, zbog čega je važno da što pre imamo zaključen komercijalni ugovor", rekla je Mihajlović.
Stjuart Džons, predsednik kompanije Behtel zadužen za Evropu i Bliski istok, kazao je da očekuje brz napredak u realizaciji projekta izgradnje Moravskog koridora.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 19
Mima
haha
?
kako je i zašto uopšte dospeo u rang državnog puta IA reda?
http://otvorenavlada.rs/uredba-kategorizacija-drzavnih-puteva114-lat-doc/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar