On je podsetio da se u Čortanovcima rade dva najveća objekta u Evropi, kao deo ovog projekta, ukupne dužine četiri kilometra.
"Početkom 2020. godine počeće izgradnja deonice od 108 kilometara od Novog Sada do Subotice. Rok za završetak je 33 meseca, a kineska strana užurbano se priprema da sve u roku završi. Vlada Srbije obezbedila je 1,8 milijardi samo za brzu prugu, a 90 odsto te brze pruge prolazi koz Vojvodinu", kaže Jevtić.
Prema njegovim rečima, plan Infrastrukture Železnica Srbije jeste da od 2017. do 2020. godine obnovi 750 kilometara regionalnih pruga u Srbiji.
"Tokom 2018. rekonstruisali smo regionalnu prugu Pančevo - Orlovat - Rimski Šančevi, kao i krak od Orlovata prema Zrenjaninu. Prošle godine smo završili 136 kilometara regionalnih, a ove godine ćemo završiti rekonstrukciju pruge od Subotice do Sente, kao i od Kumana do Banatskog Miloševa", rekao je Jevtić.
Navodi da će to preduzeće ove godine završiti oko 80 kilometara pruga u Vojvodini, među kojima je i ona od Kikinde do MSK Kikinda, što je posebno bitno za privredu u Banatu.
"Sledeće godine u junu počeće obnova pruge Vrbas - Kula - Sombor od 52 kilometra, a počeće i rekonstrukcija 32 kilometra lokalne pruge Vršac - Bela Crkva, koja je nekoliko puta ukidana, pa ponovo puštana u rad", kaže Jevtić.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 3
Roker
N
novosadjan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar