Iz Jute savetuju turiste koji su već u Grčkoj da nastave svoje letovanje, a oni koji su se zaputili da ne otkazuju putovanja jer za tim nema potrebe.
Direktor Jute Aleksandar Seničić kaže da se situacija stišava, a da se plaže posle oluje sređuju.
Kako objašnjava, proglašena je vanredna situacija, a ne vanredno stanje, što je velika razlika. To znači da je njeno trajanje ograničeno i da se dogodilo zbog više sile.
"Putni pravci su prohodni, nema gužvi. Problem postoji u vodi i struji, ali se brzo očekuje stabilizacija", ističe Seničić.
Napominje da turističke agencije nisu dužne da vraćaju novac onima koji odustanu od svog letovanja zbog nevremena.
"Loše vreme agencije ne mogu da predvide. Putnici moraju da shvate da je to odluka koju su sami doneli i da su se shodno tome obavezali", navodi Seničić.
On je rekao da je Juta pozvala sve svoje članice da turistima koji su bili u područjima zahvaćenim nevremenom izađu u susret u smislu pomoći, ali ne i povraćaja novca.
"Agencije mogu da pomognu u smislu pomeranja termina ukoliko za to postoji mogućnost, to jest, ukoliko ima mesta. Turističke agencije su samo posrednici između putnika i hotelijera, što znači da je uplaćeni novac za letovanje odavno kod hotelijera. Ukoliko hotel nije porušen, a verujte da nikog ne teramo nikad da spava na ulici, hotelijer neće vratiti novac, pre svega, jer je u mogućnosti da pruži dogovorenu uslugu", objašnjava Seničić.
Sedmoro srpskih turista, među kojima je i 13-ogodišnja devojčica, povređeno je u nevremenu koje je u sredu uveče pogodilo grčko poluostrvo, potvrdila je konzulka Srbije u Solunu Dragana Glišić. Tokom velikog nevremena poginulo je sedmoro ljudi, a 120 je povređeno. O tome opširnije čitajte
OVDE.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
Smetalo
Sta bi bilo da je ne daj Boze zemljotres bio? Koga kriviti za prirodne katastrofe?
laz
Baten
Ne može se smatrati uslugom ako "Problem postoji u vodi i struji,"
Dok traje vanredna situacija u određenim mestima i objektima, treba insistirati na povratu novca, pa makar i tužbom, jer njihova izjava da nije isto "situacija" i "stanje" je neistina. Jedina razlika je u vremenu trajanja i prostoru tj. oblasti na koju se odnosi!
Ako oni misle da se usluga vrši bez vode, struje, interneta, TV signala, neuređenih plaža, zakrčenih puteva, onda samo sledi tužba i povrat novca!
Neka odgovore zašto su odjednom prestali sa reklamom na svim medijima o hotelu Porto Karas i popustima u njemu? Hotel je oštećen i ne prima goste a postojeći su raseljeni!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar