Kako navode za
"Blic" u "Putevima Srbije", na deonici autoputa E-763 Beograd-Čačak funkcionisaće dve čeone i četiri bočne naplatne stanice:
- Čeona naplatna stanica Obrenovac,
- Bočna naplatna stanica Ub,
- Bočna naplatna stanica Lajkovac,
- Bočna naplatna stanica Ljig,
- Bočna naplatna stanica Takovo i
- Čeona naplatna stanica Preljina.
Naplata putarine će se vršiti u zatvorenom sistemu naplate, odnosno prema pređenom kilometru. Vozila IA kategorije će plaćati 210 dinara, vozila I kategorije 420 dinara, vozila II kategorije 630 dinara, vozila III kategorije 1.250 dinara i vozila IV kategorije 2.510 dinara.
Putnici koji ka Preljini putuju iz pravca Beograda će se sa Obrenovačkog puta (državni put IB reda broj 26) i posle raskrsnice kod Mislođina, saobraćajnom signalizacijom usmeravati na novi autoput.
Prema najavama Ministarstva saobraćaja svi putnici će ovom deonicom putovati sat vremena kraće nego što je to bio slučaj na Ibarskoj magistrali.
Inače, novi put koji povezuje Beograd i Čačak, a u budućnosti bi trebalo da dosegne sve do Crne Gore, nosiće ime kneza Miloša Obrenovića. Koridor 11 kroz Srbiju će se zvati autoput Miloša Velikog.
Autoput bi trebalo da poveže Beograd i Bar. Njegova ukupna dužina je, prema projektu Saobraćajnog instituta CIP, oko 420 kilometara, a od toga je oko 260 kilometara kroz Srbiju.
Do sada je otvoreno 40,3 kilometra od Ljiga do Preljine, a od 18. avgusta će biti pušteno u saobraćaj još oko 60 kilometara od Obrenovca do Ljiga.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
mile
Zoki021
djoko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar