Novi autoput biće u obliku slova ipsilon. Sa jedne strane će ići trasom Mladenovac - Orašac - Aranđelovac, sa druge Lazarevac - Aranđelovac gde će se spojiti, odakle će dalje ići ka Rači, Svilajncu, Despotovcu i Boru, rekla je Mihajlović za Tanjug.
Ministarka je naglasila da izrada projektno-tehničke dokumentacije neće trajati godinu i po dana, kako je videla da su negde rekli u Koridorima Srbije, već mnogo kraće kako bi što pre počela gradnja i dodala da će "Vožd Karađorđe" biti šesti autoput koji treba da počne da se gradi ove i naredne godine.
"Dužina koridora je između 220 km, i ukoliko želimo da taj koridor spojimo sa Koridorom 10 kod Malog Požarevca i sa Koridorom 11 na autoput Miloš Veliki, onda će taj autoput biti dugačak 270 km", otkriva Mihajlović.
Ona je rekla da, ipak, još ne može da se saopšti precizna procena vrednosti investicije.
"Ali, može da se kaže, ako se ide više na brzu saobraćajnicu i ukoliko nemamo priključke na autoputeve koje sam pomenula, onda bi taj iznos mogao da ide od 1,7 milijardi do dve milijarde odnosno 2,3 milijarde ukoliko bude potpuno autoput (sa šest traka). Ukoliko imamo priključke na Koridor 10 i na 'Miloš Veliki', a što mislim da je važno, jer ukoliko radimo taj koridor moramo ga negde spojiti sa ostalim autoputevima, onda pričamo o vrednosti investicije svakako većoj od dve milijarde evra", objasnila je ona.
Mihajlović je najavila da će na sledećoj sednici Vlade biti formirana radna grupa za realizaciju projekata koji kreću da se rade "od nule". Kako je rekla, da bi tako veliki projekti mogli da se rade od samog početka, moraju svi važni akteri da budu u njoj, od Ministarstva građevinarstva koje će voditi radnu grupu, do Ministarstva finansija, Koridora Srbije koji će biti investitor, instituta...
"Već za par meseci ćemo imati precizniji okvir o ruti autoputa 'Vožd Karađorđe' kada je reč o manjim mestima, ali i procenu investicije", istakla je Mihajlović.
Kaže da je novi autoput veoma važan za Srbiju i da je ime "Vožd Karađorđe" izabrano pošto je narod taj pravac nazivao Šumadijski koridor.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 27
Poziv Policiji
Kao i direktora firmi koje su gradile.
A jednak snimak da se napravi sada, na početku izgradnje Karađorđa.
Ns 49
Vojvodina ostaje samo sa jednim autoputem i to naravno uvek koji je povezan samo sa Beogradom kao što je i pruga i za nas imamo samo povremene najave i obećanja.
Bačka Palanka - Novi Sad je baš rak rana i pravo čudo da tu nema velikih nesreća a tu je bio predviđen autoput još pre 40 godina a i zemljište je otkupljeno kao i za pravac Novi Sad- Beočin gde su vikendice otkupljene isto pre 40 g. i nikada ništa nije urađeno.
Sombor kao neko zaboravljeno mesto a od Mađarske granice do Vrbasa se odavno mogao napraviti relativno jeftin put i naplaćivati putarina a smanjile bi se i gužve na granici.
Odlično je što Kinezima dajemo kocesije a oni kao vele sila imaju sredstava da izgrade puteve i nama Vojvođanima ali to nikako da krene.
Za put Novi Sad _ Ruma osim Kineza zainteresovani su i Mađari a i još neki a tu se tegle bar 150 godina a sad se navodno projektuje i trebalo bi da se otkupi zemljište što može da bude velik problem i da traje jako dugo a sve je već viđeno.
dragan perković
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar