"Ozbiljno razmišljamo o tome. Teška teretna vozila izbegavaju autoput, odlaze na magistralne i regionalne puteve, gde ništa ne plaćaju, ali zato duplo brže uništavaju puteve koje mi rehabilitujemo. Čekamo analizu i svakako ćemo razmišljati kako da ih usmerimo na autoput", rekla je ministarka.
Ona je istakla da bi to bilo bezbednije i da ne bi uništavalo magistrale, a ostvarivao bi se i dodatni prihod.
"To neće biti pre sledeće godine", rekla je Mihajlović.
Ministarka je najavila i obnovu 5.000 kilometara magistralnih i regionalnih puteva, koja će trajati tri godine i dodala da je ona jednako važna kao i izgradnja novog koridora.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 24
Putnik
U Hrvatskoj sam od Pule do Djakova sa tunelom Ucka ukupno platio 32€,od toga je putarina nekih 22€.
Srbija Od Subotice do Nisa nekih 15€. Znaci,Svedska,Danska,Nemacka,Austrija,Slovenija (5 zemalja) 35€,a Hrvatska i Srbija 37-38€. O kvalitetu puteva da ne pricamo uopste. Sve vam jasno...
Zokizuca
David
Jedan kamion autoputem od Subotice do Niša ima preko 100e putarine a vi se cudite sto izbegavaju
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar