Mihajlović je u Jutarnjem dnevniku Radio-televizije Srbije ocenila "nedopustivim" da taksisti blokiraju ulice Beograda, posebno ne Gazelu i autoput, ali je insistirala i da se predstavnici udruženja CarGo moraju registrovati.
Zakon moraju da poštuje i taksisti i CarGo, moraju da se registruju jer država moda da zna ko vozi građane u javnom prevozu, rekla je Mihajlović.
"Činjenica je da imamo jednu kompaniju koja ne poštuje zakon. Gospodo, registrujte se ili budite ugašeni", poručila je Mihajlović i pozvala sve institucije da poštuju zakon.
Ona je ocenila da nema razlike između CarGo i divljih taksija, a povodom protesta taksista ocenila je da je nedopustivo zatvarati ulice.
"Činjenica je da imamo ovde jednu kompaniju koja ne poštuje zakon, dakle gospodo registrujte se ili budite ugašeni", rekla je Mihajlović za Radio-televiziju Srbije, pozivajući institucije države i Grada da reaguju i "rade svoj posao".
Ona je rekla da je zakon vrlo jasan i da se mora poštovati, a da se ne može govoriti kako ima "rupa u njemu".
"Niko nema ništa protiv aplikacija, ali morate da se registrujete, mora država da zna ko vozi građane, morate da radite u skladu sa zakonom", rekla je Mihajlović.
Ona je navela da građanima odgovara ako plate vožnju po nižoj ceni, ali Grad je propisao koja je najniža cena taksi usluge.
Kako je dodala, sprovođenje zakona u ovom slučaju nije na ministarstvu koje ona vodi, već na drugim institucijama.
Ona je rekla da zakon mora da se uvek poštuje, pomenuvši da se to odnosi i na objekat na Pančićevom vrhu.
Na pitanje da li je počelo njegovo rušenje kao nelegalnog ili su neki drugi radovi na njemu, ona je rekla je njeno ministarstvo rešenje da se ruši izdalo još prošle godine.
"Nemamo zvaničnu informaciju da li se zaista ruši, obaveza je investitora da nas obavesti", rekla je Mihajlović, navodeći da se to još nije desilo. Ona je rekla da će inspekcija proveriti šta se tačno dešava sa tim objektom.
Vučić: Ministarka stala otvoreno na stranu taksista
Predsednik Udruženja Car:Go Aleksandar Vučić ocenio je kao "paušalne" optužbe ministarke Zorane Mihajlović navodeći da se stavila otvoreno na stranu taksista koji danima protestuju blokirajući ulice Beograda.
"Ona pokušava da zaštiti svoju poziciju koju je kompromitovala jer je sa takstistima donela takav zakon koji u bitnoj meri ograničava sve druge aktere na tržištu", rekao je Vučić u obraćanju novinarima ispred zgrade Vlade, povodom zahteva taksista, kako je naveo, da im se oduzmu vozila prilagođena prevozu osoba sa invaliditetom.
Komentarišući današnju izjavu Mihajlović koja je Car:Go izjednačila sa "divljim taksistima", Vučić je rekao da je to udruženje sve osim taksija, jer pruža druge usluge. On je uputio pitanje Mihajlović da li se "srami pokušaja da se oduzmu" vozila prilagođena osobama s invaliditetom, napominjući da se njima duguje mnogo više brige i pažnje države.
"U nama radi srpski inat i nećemo odustati od borbe, još više ćemo pomagati osobe sa invaliditetom", rekao je Vučić, navodeći da uskoro počinje sa radom Car:Go humanitarna fondacija. Prema njegovim rečima, sada su u upotrebi pet posebnih kombija, a naručeno je još pet, takođe po najvišim standardima iz Švedske.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 29
tamara lazovic
ko je dsao za pravo da udje neka leva aplikacija, zasto srbi nisu platili razvitak sopstvene aplikacije, grad Beograd je mogao da ulozi 3 000 evra u aplikaciju, toliko kosta app diveloper u srbiji, jeftina radna snaga. Sramota bre, drugi ce pare da nam uzima, stoko bolesna
Boki
@leX
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar