"Od gašenja linije 'Er Srbije' Niš-Budimpešta sa zvaničnim objašnjenjem koje je upadljivo nelogično, daleko više zabrinjava uredba Vlade Srbije kojom je praktično zabranjena linija 'Rajanera' na relaciji Niš-Frankfurt", navodi se u saopštenju. Koalicija dodaje da je od te irske "lou-kost" kompanije stigla zvanična ocena da je Rajaner "žrtva monopola kompanije Er Srbija".
Usledilo je, kako se navodi, nelogično povlačenje popularne linije "Svisera" na relaciji Niš-Cirih, gde živi veliki broj ljudi iz Srbije.
"Linije za Frankfurt i Cirih su, po svemu sudeći, žrtve subvencionisanih linija 'Er Srbije' do Hana (kod Frankfurta), odnosno do Fridrihshafena", navela je NKD.
Ta organizacija je reagovala povodom davanja subvencija kompaniji "Er Srbija" za 12 linija iz Niša i upozorila da je moguća posledica gašenje postojećih linija.
"Preuzimanjem niškog aerodroma, Ministarstvo saobraćaja je od početka imalo za cilj proterivanje 'lou kost' kompanija, pa verujemo da je država zadovoljna ovakvim ishodom, pogubnim po gradjane i već dovoljno devastiranu ekonomiju juga Srbije", navodi NKD.
U saopštenju stoji i da "Vlada Srbije interese srpsko-arapske avio-kompanije stavlja ispred dobrobiti gradjana i oživljavanja južne Srbije, jednog od najsiromašnijih regiona u Evropi".
"Stavljanje privatnih, partikularnih interesa iznad javnog, nedvosmisleni je pokazatelj stanja 'zarobljene države' na koje ukazuje i strategija proširenja Evropske unije na Balkan", ocenila je NKD.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
Bili Kid
Mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar