Ugovor za Moravski koridor za desetak dana, najavljeno da će biti gotov do 2022.

Potpisivanje ugovora o izgradnji Moravskog koridora, jedne od najznačajnijih saobraćajnica, koja će povezati centralnu Srbiju, jug i zapad, i koridore 10 i 11, očekuje se za desetak dana, a taj autoput regulisaće i vodotoke Morave kojima prolazi.
Ugovor za Moravski koridor za desetak dana, najavljeno da će biti gotov do 2022.
Foto: 021.rs (ilustracija)
Koridor dužine 110 kilometara povezaće pola miliona stanovnika.
 
Glavni projektant Moravskog koridora Aleksandra Lalić kaže da je autoput projektovan za brzinu od 130 kilometara na sat, sa po četiri vozne trake.
 
"Prolazi kroz opštine Ćićevac, Varvarin, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo, Adrani, Mrčajevci, Čačak", kaže Lalićeva.
 
Projektant trase Radica Goronja navodi da će Moravski koridor prolaziti dolinom Zapadne Morave, najvećim delom, dolinom Južne Morave i dolinom Velike Morave, što znači da je u pitanju ravničarski koridor.
 
"Očekuje se 135 objekata, od čega 78 mostova, 24 nadvožnjaka, 12 podvožnjaka", navodi Goronja.
 
Sa izgradnjom ovog autoputa bez ijednog tunela gradiće se i savremena telekomunikaciona veza, što će znatno smanjiti broj nesreća. Samo na tom potezu u Srbiji godišnje pogine trećina nastradalih u saobraćajnim nesrećama.
 
"Moravski koridor ima dodatnu problematiku, to su visoke vode 2018, 2019, 2016. Pokazalo se da Moravski koridor mora da se obezbedi od visokih voda. To je ono što malo povećava troškove izgradnje", istakao je direktor CIP-a Milutin Ignjatović.
 
Spajanjem Koridora 10 od Pojata preko Ćićevaca, Stalaća, Kruševca, Trstenika, Vrnjačke Banje, Kraljeva, stizaće se do Čačka i Koridora 11.
 
Moravski koridor bi trebalo da bude gotov do 2022. godine, a vrednost radova se procenjuje na 755 miliona evra.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Aleks

    24.11.2019 21:15
    Jos jedna nepotrebna investicija na putu koji nije opterecen ni blizu toliko da bi se isplatio pravi ti auto put... A u Beogradu ne moze da se predje1 Km za manje od pola sata, I ne pada im napamet da nesto urade, osim da prekopavaju ulice.
  • Cluffas

    24.11.2019 21:14
    Isao sam autoputem Milos Veliki. Bg-Lajkovac na svakih 1h ima ukupno 5 vozila u jednom smeru kada je gust saobracaj a cena je 160din. Ti pravci su ne isplativi.
  • Ilija Ikic

    24.11.2019 18:14
    autoput sa 8 traka.
    ta što je dala izjavu ne zna ništa o putevima i autputevima. Neće biti po 4 trake kao što ta pametna osoba kaže,, ve' po dve tj. ukupno 4. Ako takve projektuju autoputeva onda nije čudo što se obrušavaju brda i i ugrađuje glina u asfalt.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija