Saobraćaj je na ovoj deonici pušten popodne.
Deonica Surčin - Obranovac povezuje Koridore 10 i 11, odnosno Beograd i Vojvodinu sa zapadom zemlje, vrednost radova je 233,67 miliona dolara, a deonicu je izgradila kineska kompanija CCCC, koja je gradila i Pupinov most. Radovi su počeli u martu 2017. godine.
"Putevi Srbije" su investitor projekta koji je finansiran kreditom kineske Eksim banke.
Deonica ima četiri vozne i dve zaustavne trake, ukupne širine 29 metara. Na njoj je most na ušću Kolubare u Savu kao i još 11 mostova, vijadukt preko železničke pruge Ostružnica-Batajnica, i dve petlje - Surčin i Obrenovac.
Most preko Save i Kolubare dugačak je 1.581 metar, širine 29 metara. Petlja Surčin povezuje novu trasu autoputa sa obilaznicom oko Beograda, odnosno budućim putem od Novog Beograda do Surčina, a surčinska petlja spaja putne koridore 10 i 11.
Na autoputu Surčin-Obrenovac se neće naplaćivati putarina, iako je to bilo predviđeno projektom, a izmena je i to što postoji isključenje sa autoputa u Jakovu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
JS
Nego, kud ce narod kad ovim novim auto putem stigne do Cacka? Pravo u centar?
Nemanja
Ivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar