To za
"Novosti" tvrdi Predrag Lukić, direktor za saobraćaj "Laste".
Manje od mesec dana od provera u Beogradu, tom vozilu je u Nemačkoj zabranjeno da nastavi putovanje, jer je policija utvrdila "tehničke kvarove koji ne dozvoljavaju dalje učešće u saobraćaju".
Nemački mediji su naveli da je autobus, krntija, u stanju raspadanja - karoserija je zarđala, rupe su popunjene penom, polomljen amortizer, a kočnice neispravne. To su utvrdili golim okom, a tek sledi izveštaj sa tehničkog pregleda, koji će u narednom periodu dostaviti srpskom prevozniku.
Lukić objašnjava da je autobus otišao za Nemačku umesto drugog vozila koje saobraća na toj liniji, koje je zbog kvara ostalo u Beogradu.
"Da bi se što pre reagovalo i da bi putnici što manje čekali, poslat je autobus koji je mogao u najkraćem mogućem roku da stigne na polaznu stanicu. Autobus je star 11 godina, proizveden je i prvi put registrovan 2009. godine, a nije rađen nijedan remont karoserije. Sva vozila naše kompanije obavljaju redovne zakonom propisane tehničke preglede", navodi direktor za saobraćaj "Laste".
Lukić za "Novosti" tvrdi da je ova situacija bila izuzetak i da na linijama ka Nemačkoj i uopšte van teritorije Srbije saobraćaju autobusi koji su ili tek nabavljeni ili stari svega nekoliko godina.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 24
Ns
/
agencija prestige je na spisku onih koja je bila zatvarana a koja na put krece neispravnim vozilom i bez vodica. vlasnik sedi za volanom kao drugi vozac i ni jedan jedini put ne broji putnike.
Deran
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar