To je saopštila kompanija GfK koja se bavi istraživanjem tržišta.
Na listi najtraženijih proizvoda u protekle tri nedelje našli su se i smrznuto povrće, konzervirana tunjevina, jaja, testenine, smrznuto pecivo i jestivo ulje.
U istraživanju je analizirano 32 miliona kupovina obavljenih u periodu od 24. februara do 15. marta, kada su domaćinstva potrošila dve milijarde dinara.
Vodeći trgovinski lanci u Srbiji povećali su svoja tržišna učešća u ove tri nedelje, uz rast potrošnje domaćinstava od 20 odsto.
Kupci su najviše novca trošili u hipermarketima, diskontnim lancima i supermarketima, dok male lokalne radnje i pijace nisu zabeležile značajniji porast, tako da je njihovo tržišno učešće u tom periodu opalo.
Istraživanje GfK-a je pokazalo i da se učešće artikala kupljenih na promociji umanjilo, kao i da mlađa domaćinstva i ona sa većom kupovnom moći nisu pribegavala kupovini zaliha ni približno onoliko koliko su to činila starija domaćinstva, kao i ona sa manjom kupovnom moći.
Kupci iz Beograda i Vojvodine su nešto više trošili na zalihe, nego domaćinstva u Istočnoj i Južnoj Srbiji.
Tokom anketiranja domaćinstava pokazalo se da je 26 odsto njih reklo da je veoma zabrinuto zbog epidemije.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
Lala
Dare
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar