Ombudsman: Svakodnevno oko 200 poziva u vezi sa zaštitom prava u vreme vanrednog stanja
Ombudsman je za Radio-televiziju Srbije (RTS) rekao da je cilj te institucije u vreme vanrednog stanja da se građani pridržavaju obaveza koje je Vlada Srbije propisala u cilju suzbijanja epidemije korona virusa ali i da se pritom ne ugrožavaju njihova prava.
"Građani nam se obraćaju praktično za sve, najviše u vezi njihovih prava iz radnih odnosa tokom vanrednog stanja, zatim prava osoba sa invaliditetom. Istovremeno, građani su svesni svojih obaveza i u najvećem broju ih se pridržavaju", rekao je Pašalić.
Navodeći da postoji 17 ljudskih prava koja ne mogu biti derogirana tokom vanrednog stanja, ombudsman je dodao da je na inicijativu te institucije brzo rešen problem sa testiranjem građana koji su bili smešteni u privremenoj bolnici na Beogradskom sajmu.
"Nama se 3. aprila obratilo 69 građana koji su bili na Sajmu, suština je bila da se testiranje na prisustvo virusa obavi brzo. Mi smo potom pozvali Ministarstvo zdravlja i to je urađeno pa su neki od njih već poslati kućama", kazao je zaštitnik.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar