Državna sekretarka u tom ministarstvu Tatjana Matić je rekla da će na liniji Nacionalnog kontakt centra za bezbednost dece na internetu, svakoga dana od 15 do 21 čas, volonteri Saveza pružati podršku svim građanima koji imaju psihološke tegobe usled pandemijske krize.
Takođe, Centar će nastaviti svoje redovne aktivnosti na istom broju telefona sa ciljem pružanja saveta za jačanje bezbednosti dece na internetu i prijema prijava ugrožavanja dece onlajn.
Građani mogu da izaberu razgovor sa edukatorima Centra ili sa psihoterapeutima.
"Tokom vanrednog stanja, u aprilu i maju, takođe smo omogućili građanima da na ovaj način dobiju podršku, budući da je nesumnjivo da pandemija uzrokuje teskobu i druge psihološke probleme kod ljudi", istakla je Matić.
Dodala je da su u tom periodu volonteri Saveza primili 286 poziva, a prosečno trajanje razgovora bilo je oko 22 minuta.
"Neophodno je bilo i da Nacionalni centar za bezbednost dece na internetu radi neometano, naročito zbog povećanog korišćenja interneta kod najmlađih i samim tim povećanog rizika od svih oblika onlajn ugrožavanja, a u tom periodu primljeno je 1.778 poziva i onlajn upita i formirano 236 predmeta", navela je Matić.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Ton film
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar