"Najviše kupuju hleb, mleko i mlečne proizvode, sveže meso, pakovanja smrznutih pekarskih proizvoda i povrća", kaže sekretar Udruženja za trgovinu u PKS Žarko Malinović, te navodi da se tokom juna i ovog meseca beleži rast prometa odeće, obuće, trgovine automobilima, što je praktično "stajalo" tokom vanrednog stanja.
"Tu vidimo pomake, ali mimo toga ne računajući kupovinu osnovnih životnih namirnica, u ostalim segmentima trgovine beleži se pad prometa", navodi Malinović.
Kaže da je primetno da građani sada opreznije pristupaju kupovini i da se odriču nekih stvari koje nisu neophodne poput, recimo, obnavljanja nameštaja u domaćinstvu
Nikica Jovanović iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije, međutim, ističe da se trend kupovine građana nije mnogo promenio tokom vanrednog stanja, a ni sada. Ona kaže da imajući u vidu žalbe koje im stižu najviše kupuje tehnička roba, odeća i obuća.
Napominje da je primetno da se građani sve više opredeljuju za kupovinu putem interneta jer je bezbedniji vid kupovine, imajući u vidu širenje virusa korona, a i zbog toga što po zakonu imaju mogućnost da vrate robu u roku od 14 dana ako im ne odgovara bez obaveze da navode razloge.
Jovanović savetuje građanima da kada naručuju robu online provere dobro od koga je poručuju, jer je važno da prodavci budu registrovani za obavljanje delatnosti kako bi mogli da se pozovu na Zakon o zaštiti potrošača, ukoliko dođe do nekih problema u isporuci robe.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
kupac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar