Manifestacija je okupila predstavnike diplomatskog kora, UNDP-a, naučne i stručne javnosti, civilnog sektora i medija.
Ministar zaštite životne sredine Srbije Goran Trivan je ukazao na subvencije za kupovinu hibridnih i električnih automobila, za koje je Ministarstvu zaštite životne sredine do sada pristiglo 170 zahteva. Kako je dodao, ministarstvo je spremno da u narednoj godini daje podsticaje za ugradnju TNG ili KPG uređaja u polovne automobile kao i subvencije za kupovinu bicikala.
Ministar je kazao da je u Evropskoj nedelji mobilnosti učestvovalo više od 30 gradova i opština u Srbiji, koje su tako pokazale da im je važno da rešavaju pitanja aerozagađenja i da veruje da će primenom kratkoročnih i dugoročnih planova smanjinjivati zagađenja vazduha na teritoriji svojih opština, navodi se u saopštenju Ministarstva zaštite životne sredine.
Ukazujući na važnost i značaj odluke donete pre tri godine o formiranju Ministarstva zaštite životne sredine kao posebnog resora u Vladi Srbije, ministar je iskazao uverenje da će u nadležnosti Ministarstva u narednom periodu biti održivi razvoj, šume i vode kao i da će se Agencija za zaštitu životne sredine dodatno ojačati i izdvojiti kao samostalna, preuzimajući važne nadležnosti u zaštiti životne sredine.
O tome koliko je važno da svako od građana smanji upotrebu automobila koji izduvnim gasovima utiču na zdravlje čoveka, opstanak biljnog i životinjskog sveta, klimatske promene, ozonski omotač, pokazali su i ličnim primerom ambasador Holandije Žil Bešor Pluh, predstavnik UNDP-a Žarko Petrović i Marko Trifković iz Novosadske biciklističke inicijative, koji su biciklom stigli na manifestaciju.
Komentari 2
marko
bolje finansirati kupovinu bicikala ili čak električnih bicikala
Marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar