Iz RGZ-a su naveli da je sistem "prenapregnut" zbog povećanog broja zahteva koji stižu od građana na koje je potrebno odgovoriti. Profesionalnim korisnicima omogućen je pristup servisu "eŠalter" 24 sata, sedam dana u nedelji i na taj način je drastično povećan broj prijemnih mesta za zahteve građana, objasnili su iz RGZ-a.
Oni su naveli da je broj zahteva koji se podnose povećan i zbog podizanja svesti o važnosti upisa u katastar nepokretnosti čemu je doprineo i novi zakonski okvir.
"Sa visokim brojem nepopunjenih radnih mesta i nedovoljnim kadrovskim kapacitetima za obavljanje zakonom poverenih poslova, RGZ je doveden u situaciju koja ugrožava efikasno funkcionisanje sistema zemljišne administracije", navedeno je u saopštenju.
Iz ovog zavoda su istakli i da očekuju da će nova Vlada Srbije doneti hitne mere kojima bi se omogućilo brzo i efikasno regrutovanje stručnih kadrova na javnom konkursu za zapošljavanje.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
E
neinformisan
Gdesi Mitoo
Sa druge strane(drugi advokat i notar), ugovor overen 4.02.2020.g, uknjižen 10.02.2020.g!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar