Građane najviše zanima rad banaka

Centar Narodne banke Srbije za korisnike finansijskih usluga u prvom tromesečju ove godine primio je 137 pitanja u vezi sa finansijskim proizvodima i uslugama i pravima korisnika, što je 23 odsto više nego u istom periodu prošle godine, objavila je centralna banka.

Centar Narodne banke Srbije za korisnike finansijskih usluga u prvom tromesečju ove godine primio je 137 pitanja u vezi sa finansijskim proizvodima i uslugama i pravima korisnika, što je 23 odsto više nego u istom periodu prošle godine, objavila je centralna banka.

Najveći broj pitanja - 77 odsto, odnosio se na rad banaka i to u delu kredita - 51 odsto, tekućih računa - 14 odsto i kreditnih kartica - 10 odsto. U istom periodu telefonski Informativni centar je primio 5.082 poziva građana i ako se izuzmu pozivi koji su se odnosili na servisne informacije, korisnici su najviše postavljali pitanja u vezi sa bankarskim uslugama, menjačkim poslovima i osiguranjem.

Pored velikog broja poziva, Informativni centar je elektronskim putem primio i 282 upita koji su bili u vezi s procedurom upućivanja prigovora na rad finansijskih institucija, zamenom novčanica, prinudnom naplatom, platnim prometom.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija