"Kapri" omiljeni sladoled u Srbiji

Skoro 40 odsto potrošača Srbije u vreme toplijih dana konzumira sladolede bar dva puta nedeljno. Omiljeni im je sladoled "kapri", pokazuje najnovije istraživanje agencije Ipsos Stratedžik marketing.
Skoro 40 odsto potrošača Srbije u vreme toplijih dana konzumira sladolede bar dva puta nedeljno. Omiljeni im je sladoled "kapri", pokazuje najnovije istraživanje agencije Ipsos Stratedžik marketing.

U ovom istraživanju učestvovalo je 2.000 ispitanika, između 15 i 64 godina, od čega se čak 70 odsto njih izjasnilo da tokom letnjih vrućina najčešće konzumira impulsne sladolede, odnosno one koji se jedu "s nogu".

Od impulsnih sladoleda, najpopularniji su oni na štapiću u kojima uživa više od polovine onih koji vole ovu kategoriju sladoleda. Kornetima se najradije osvežava oko 42 odsto ispitanika, a sladoledom u čašici pet odsto potrošača.

Istraživanje je pokazalo i da skoro 70 odsto ljubitelja impulsnih sladoleda, sladolede kupuje radi osveženja, dok se 42 odsto potrošača izjasnilo da sladolede kupuju i kada žele da se zaslade.

Za voćne ukuse izjasnilo se 38 odsto ljubitelja impulsnih sladoleda, dok više od polovine potrošača ovih sladoleda rado isprobava nove ukuse.

Rezultati istraživanja pokazuju da se građani Srbije najčeće opredeljuju za sladoled "kapri", zatim slede, "leni", "kornet vanila", kornet jagoda-vanila, "king", "top gan", "macho", "maximo jogurt šumsko voće", "best"...

Istraživanje pokazuje i da više od 50 odsto potrošača Srbije sladoled kupuje najčešće u malim lokalnim prodavnicama, dok 15 odsto njih sladoled najčešće kupuje na uličnim prodajnim mestima. (Blic)

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija