Fejsbuk i Instagram su najpopularnije društvene mreže, dok otvoren nalog na Tviteru ima 32 odsto građana.
Najveći broj anketiranih, njih 76 odsto koristi društvene mreže za "povezivanje sa prijateljima", 61 odsto ispitanika ih koristi za "pristup informacijama", a njih 37 odsto "kako bi bili u toku".
Svaki peti konzument vesti u Srbiji u potpunosti napušta tradicionalne medije, a 95 odsto građana do informacija dolazi preko onlajn medija, uključujući i portale dnevnih listova, televizija, ali i društvene mreže.
Osobama mlađim od 44 godine, informisanje preko interneta predstavlja najzastupljeniji način praćenja vesti, iako su se tokom pandemije virusa korona mnogi vratili tradicionalnim medijima i tamo tražili tačne i proverene informacije.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
xyz
socko
Zemlja seljačina (ne seljaka) kojima je trač s ulice glavni izvor "informisanja". Pa su priče s klupe na šoru i usmeno rekla-kazala zamenili "fejsom" pa su sad moderni.
I posle se čudimo sendvičarima i 35% za Zvončicu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar