Navodeći da je izgradnja metroa u glavnom gradu "obećana" još 1971. godine, on je najavio da će projekat biti započet u novembru.
"Metro znači da ćemo razvijati različite delove grada, smanjiti broj autobusa, razvijati BG voz i time imati ekološki prihvatljiv prevoz. Metro znači da živimo u metropoli", kazao je Vesić za televiziju B92.
Komentarišući kritike opozicije u vezi sa tim projektom, Vesić je upitao "da li neko normalan može da se protivi ideji da grad od dva miliona stanovnika ima metro".
Dodao je da će na sutrašnjoj sednici Kriznog štaba za suzbijanje epidemije predložiti produženje radnog vremena ugostiteljskih objekata do 22 časa i ukidanje zabrane okupljanje više od 30 ljudi u njima, uz obavezu daljeg poštovanja mere po kojoj se jednom gostu tih objekata mora obezbediti prostor od minumum četiri kvadratna metra.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 11
šta reći
od 90-ak miliona $ / km u Dubaiju sa pretežno nadzemnim metroom i svega 17 % trase pod zemljom, govorećí o nekim linijama i gotovo 500 miliona $ / km u Singapuru, gde je potpuno pod zemljom nekih 40-ak km jedne novije linije izgrađene 2017. Sad, šta staje u Vesićev okvir, to verovatno ne znaju ni oni koji su učestvovali u izradi studija metroa (Egis) ali on, eto zna.
A metro se gradi verovatno zato što je i konvencionalna železnica u Srbiji prosto fantastična, sve radi k`o podmazano, pa je i prevoz putnika i roba iz dana u dan sve veći, jedino im najopterećeniji delovi na magistralnim pravcima pod zatvorom već 4. godinu, i samo po 10 beovozova im fali u lokalnom saobraćaju...kakva lakrdija.
Miloš
NS49
Već ekseprimentišu sa još ozbiljnijim letećim vozilima. Prosto ne znam šta da kažem ali kad naprave Metro ko zna kakva će biti ta leteća vozila. A kad bi uložili u njihov razvoj 10% od cene Metroa ko zna dokle bi stigli. Mi bi se naje jedili.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar