On je za TV Prva ponovio da će se "za 30 minuta stizati od centra Beograda do centra Novog Sada najkvalitetnijim Štadler vozovima" i da je reč o investiciji od 700 miliona evra.
"Zauzeli smo neke pozicije koje nikada u istoriji nismo imali. I meni je teško da poverujem da danas investiramo u najbržu i najkvalitetniju brzu prugu u istočnoj Evropi koja će povezati dva najveća grada u Srbiji", rekao je Momirović.
On je dodao da se radi eksproprijacija na 4.500 parcela od Novog Sada do Subotice.
Istovremeno je ocenio da "tu prosto mora da bude problema jer je ogroman posao u pitanju", ali navodi da će biti gotov do kraja godine.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 35
Djuka
Dex
Neoplanta
...Vojvodina je 1918. izašla iz Austrougarske i ušla u Srbiju i Jugoslaviju sa najgušćom železničkom mrežom u Evropi od 8,7 km pruga na 10.000 stanovnika i ukupno oko 2.200 km pruga. ...
E sad vi gledajte kako naprednjaci grade vec vise od dve godine prugu od 80 km, od koje su zavrsili samo cetvrtinu, u dvadesetprvom veku , sa masinerijom, pa se jos hvale!
Pametni covek bi se sakrio u neku rupu, od sramote, dok se prasina ne slegne!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar