Uz uobičajeno putno zdravstveno osiguranje, većina osiguravajućih kuća je već pripremila
pakete koji se doplaćuju uglavnom 50 odsto od vrednosti osnovnog osiguranja, piše
Politika.
U tu cenu uračunati su svi troškovi lečenja, lekova i medicinskih sredstava i boravka u oblnici. Ipak, ovo osiguranje ne pokriva samoinicijativno testiranje i troškove boravka u karantinu.
Kako je juče potvrđeno za Politiku u nekoliko velikih osiguravajućih kuća, ovi paketi važe za većinu turističkih destinacija na koje se u ovom trenutku iz Srbije može putovati.
Aleksandar Seničić, direktor Nacionalne organizacije turističkih agencija Juta, kaže za Politiku da je važno da putnici znaju da su usluge lekara i pružanja medicinske pomoći izuzetno skupe u inostranstvu i da je najlakši način da se to prevaziće da uz sebe imaju polisu zdravstvenog osiguranja za vreme trajanja putovanja.
"Treba obratiti pažnju na iznos pokrića polise kao i na eventualni iznos učešća u osiguranom slučaju, takozvane franšize koja se razlikuje od osigurača do osigurača. Napominjem da je važno pročitati opšte uslove osiguranja kako biste znali šta sve pokriva i pod kojim uslovima takva polisa", kaže sagovornik Politike.
Seničić dodaje da se ovo osiguranje može obezbediti i u turističkima agencijama i osiguravajućim kućama i dodaje da je za sada samo Grčka objavila da će snositi troškove lečenja gostiju ukoliko dođe zaraze, a nešto slično je radio i Kipar od početka pandemije.
Ostale zemlje neće odbiti da pomognu turistima, ali samo polisa može pokriti troškove lečenja i to u iznosu pokrića koji je zaključen.
Opširnije čitajte na sajtu Politike.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 7
Juta
Stoga, sve što oni rade i kažu je isključivo u interesu agencija.
A putnici su potpuno bez zaštite.
Čak i ako uplate osiguranje, osiguravajuće kuće iznalaze razloge da se izvuku.
Nije problem da neko zastupa interese agecija, ali je problem što si Juta gradi imidž da je tu i zbog putnika, a nije, naprotiv.
BoeserWolf
Nikad se agencije nisu zalagale za musterije vec trazile opravdanja za visoke cene i koriwtile sanse da se i same ugrade u njih. Ali im vreme polako otkucava i nadam se da su toga svesni. U inostranstvu prakticno vise ne postoje turisticke agencije, grcaju.
Realno si mongoloid ako ne mozes sebi bez agencije da organizujes putovanje i ustedis sebi za dobar dzeparac.
Dr
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar