Istom presudom izreklo mu je i meru zabrane upravljanja motornim vozilom od četiri godine.
Dejan je ranije na saslušanju ispričao da nije bio umoran, a da se noć pre toga naspavao kako bi mogao rano ujutru da krene na posao. On je u trenutku nesreće vozio Zorana Babića, direktora "Koridora Srbije", koji je pritom teško povređen.
Sudija Osnovnog suda u Nišu, Miško Radivojević, u obrazloženju presude izjavio je da je Stanojević kriv zato što je, ne pridržavajući se saobraćajnih propisa, ugrozio javni saobraćaj gde je doprineo smrti Stanike Gligorijević koja je bila na zadnjem sedištu auta u koji je udario.
Osnovno Javno tužilaštvo u Nišu zatražilo je prethodno kaznu od pet godina zatvora i pet godina zabrane upravljanja motornim vozilom za Stanojevića.
Zamenica tužioca Jelena Kocić rekla je da odbrana nije dokazala da je bilo loših uslova vožnje.
"Nesumnjivo je dokazano da je okrivljeni izvršio teško delo protiv bezbednosti saobraćaja. Činjenica je da se kretao brzinom većom od dozvoljene i izazvao jedan smrtni slučaj, dva slučaja teških povreda, jedne teške povrede opasne po život i jedne lake", rekla je Kocić.
To odbrana tokom postupka i nije osporavala.
Odbrana je tokom postupka isticala da okrivljeni ne može biti kriv iz razloga jer je na deonici puta bila mestimično gusta magla, takva da nije mogao da uoči saobraćajnu signalizaciju. Proklizao je, tvrdili su i zbog mestimične poledice, što odbrana, kako smatra zamenica OJT, nije dokazala.
"Ukoliko je odlučio da bude kaskader, treba da plati", rekao je advokat Božo Prelević i podržao ostećenu Mirjanu Aleksić, sestru poginule Stanike Gligorijević, koja je istom prilikom povređena, u zahtevu da vozač Koridora bude kažnjen maksimalnom kaznom od osam godina zatvora. Prelević je zatražio doživotno izdržavanje za Aleksić, jer je od povreda postala trajni invalid.
Branilac okrivljenog Stanojevića, advokat Slavoljub Milošević, rekao je u završnoj reči da je od ovog krivičnog postupka ostećena strana pokušavala da napravi politički. Postupak je neopravdano dugo trajao, kaže, zato što su oštećeni pokušavali da utvrde da okrivljeni nije bio za volanom. Iskazi svedoka su, po njegovom mišljenju, bili relevantni i podsetio je da se radi o nehatnom krivičnom delu.
"Da je magle bilo potvrdio je i jedan od policajaca koji su prvi došli Bratislav Micić. Objasnio je: 'Bila je magla, kretali su se najviše 80 km/h, bila je gusta magla'", rekao je branilac vozača Koridora.
U udesu 31. januara prošle godine na naplatnoj rampi Doljevac, poginula je Stanika Gligorijević, a pet osoba, među njima i bivši direktor "Koridora Srbije" Zoran Babić, lakše su ili teže povređene.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 29
BioNS
Dragan
Nego advokate odbrane za "maglu" i ostala sranja: treba vama da se desi gubitak nekoga u saobraćajci, pa da shvatite koliko ste odvratni degenerisani skotovi.
drug Maljkovic
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar