Po ko zna koji put, "originalnost i kreativnost" svode žene na objekat, koje se ni na koji način ne mogu dovesti u vezu sa proizvodima koji su prikazani, već predstavljaju i vređanje dostojanstva svih žena, navodi poverenica.
"Nije potrebno biti stručan za rodnu ravnopravnost da bi se razumelo kako ovakvi sadržaji podržavaju i podstiču rodne stereotipe. Nije potrebna stručnost ni da bi se razumelo da se konkretnom reklamom šalje i neprimerena poruka o tome šta su pravi brendovi i proizvodi Srbije", ukazuje ona.
Poverenica još jednom poziva sve kompanije i marketinške agencije da poštuju propise i uzdrže se od kreiranja sadržaja koji podstiču i produbljuju stereotipe.
"Mogu se napraviti vrlo kreativne reklame koje promovišu izuzetne proizvode naše države, ali bez prikazivanja žene kao erotizovanog objekta, već uz poštovanje ravnopravnosti i upravo velike uloge žena u proizvodnji domaćih proizvoda", ističe poverenica.
Nova reklama Privredne komore Srbije, kojom se promovišu domaći proizvodi u okviru projekta "Čuvarkuća", izazvala je mnoštvo reakcija na društvenim mrežama, o čemu opširnije
OVDE. U reklami se smenjuje nekoliko scena koje mogu izazvati seksualne asocijacije. Prvo, tu je poljubac dvoje mladih, zatim med koji curi preko usana žene, ali i niz leđa. Najzad, završna scena je žena koja mazi poljoprivrednu mašinu.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 3
g pen
C
EvoOvako
Šta kaže na žene, devojke i devojčice koje su bile žrtve u Jagodini?
A šta kaže za Mariju Lukić i čoveka koji je maltretirao dve godine i odmarao svega tri meseca?
A šta kaže na one 393 žene što su podnele prijavu protiv Tepićke - to dobrovoljno ili su naterane?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar