Na toj deonici izgrađena je leva traka autoputa, dva tunela i tri mosta, kao i petlja Orlovača sa pristupnim rampama i petlja Petlovo Brdo sa po dve odvojene kolovozne trake, uključujući i most. U izgradnji je druga traka autoputa od Orlovače do tunela Straževica i obe trake autoputa od Straževice do Bubanj Potoka.
Cela deonica od mosta na Savi kod Ostružnice do Bubanj Potoka duga je 20,4 kilometara sa pristupnim saobraćajnicama. Vrednost projekta je 227 miliona evra, a radovi se finansiraju 85 odsto iz zajma Eksim banke Kine i 15 odsto iz budžeta Srbije.
Izvođač radova je kineska kompanija Power Construction Corporation of China, a podizvođači azerbejdžanski AzVirt i domaće firme. Ranije je izgrađena obilaznica od Batajnice do Dobanovaca i Ostružnice, sa novim mostom na Savi koji je izgrađen pored starog ostružničkog mosta.
U planu je i izgradnja nastavka obilaznice od Bubanj Potoka do Pančeva, tako da bi cela obilaznica bila duga oko 69 kilometara.
Otvaranju deonice obilaznice od mosta na Savi kod Ostružnice do petlje Orlovača i Petlovo Brdo danas je prisustvovao predsednik Srbije Aleksandar Vučić koji je rekao da će deo obilaznice do Bubanj potoka biti završen za godinu i tri meseca.
"Izgradnjom obilaznice i metroa, Beograd će postati evropska svetska metropola", rekao je Vučić i istakao da će ti projekti doprineti kvalitetu života građana i boljoj zaštiti životne sredine
Ambasadorka Kine Čen Bo je kazala da je obilaznica oko Beograda jedan od najvažnijih infrastrukturnih projekata u Srbiji u kojima učestvuju kineske kompanije. Dodala je da u uslovima pandemije nije lako građevinarima da u ugovorenim rokovima zavrašavaju poslove.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 3
socko
dijasporac
U građevinska škola.
*************************
Domace firme su privatne firme, nisu vise drustvene a vlasnici su im tajkuni ciji novac ima poreklo u '90-tim. Strana firma koja je dobila posao, Strabag Srbija, ima sediste na NBGD, zaposleni u njoj su Srbi, direktor im je bivsi menadzer u Mostogradnji a da bi drzava dobila kredite za gradnju od EU mora pustiti slobodnu utakmicu na licitacijama za posao. I gle, tajkunske firme niti imaju strucnu i tehnicku opremljenost a bogami ni finansijsko pokrice ili istoriju (gazde su ih i onako kupile da preko njih peru sumnjiv novac i da bi otele zemljiste i nekretnine u njihovom posedu) pa ne mogu ni da se takmice za poslove koje finansira Zapad. I to su uslovi Zapada, ne bugojancica.
Domace a besposlene firme mogu da asfaltiraju ulice po Uzicu, Beogradu ili Novom Sadu u skladu sa dogovorom njihovih vlasnika i drzavnih sluzbenika koji to rade zbog 20% (10% licno a 10% partiji). Mislis da bugojancic ne bi voleo da 100 miliona jurica kredita od EU opere sa nasim tajkunima a ovako Strabagu mora da dozvoli da odradi posao i plus da se ne ogrebe za %?
9
tok su izgrađeni otkad je ove bagre. Molim novinara da
proveri na google online mapama. A za 7 km puta 3 trake
zaista reba 8 godina. Brzo nema šta, a o količini para da i ne govorimo.
Domaće firme sede besposlene a bugojanac strancima tura dolare u džep.
U građevinska škola.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar