Odbili ih za 60 evra jer "ne ispunjavaju uslove"

Prijave za novčanu pomoć u iznosu od 60 evra završene su u subotu, a kako je rekao ministar finansija Siniša Mali, prijavljeno je 4.076.127 građana.
Odbili ih za 60 evra jer "ne ispunjavaju uslove"
Foto: Pixabay
Redakciji Nova.rs javila su se dva čitaoca koja su bez ovog novca ostala iz, kako navode, potpuno nejasnih razloga.
 
M. G. iz Beograda priča za Nova.rs da je, nakon što je 28. aprila počela prijava za ovu vrstu pomoći, uredno popunio formular na sajtu Uprave za trezor.
 
"Upisao sam tražene podatke, JMBG, broj lične karte, odabrao banku, isto kao i kada sam se prijavio za 100 evra", priča M. G. za Nova.rs.
 
Da problem postoji saznao je, kaže, nakon provere statusa svoje prijave.
 
"Ukucao sam podatke i dobio obaveštenje da uopšte nisam prijavljen, iako sam to pre pet minuta uradio. Ponovo sam se prijavio, sačekao da prođe oko dva sata misleći da je potrebno više vremena za obradu podataka i ponovo proverio status - rezultat je bio isti", priča on.
 
Nakon toga je, kako kaže, iskoristio opciju na portalu Uprave za trezor za prijavu problema, i opisao šta se desilo. Kao odgovor, SMS-om je dobio nejasno objašnjenje:
 
"Poštovani, ne ispunjavate uslove za dobijanje novčane pomoći jer Vaši podaci nisu usklađeni sa podacima koje je u registar dostavio MUP."
 
M. G. ne razume gde je mogao da nastane problem, jer ima istu, važeću ličnu kartu koju je koristio i kada se prijavljivao za novčanu pomoć od 100 evra. Tada problema nije bilo i prethodnu pomoć je uredno dobio, što ovog puta neće biti slučaj.
 
"Nije mi promenjen ni jedan podatak iz lične karte, nisam menjao ni banku, ne razumem šta bi moglo da se ne slaže sa podacima iz MUP-a. Sad je već isteklo i vreme za prijavu, gotovo je", priča.
 
Isti problem imala je i čitateljka Nova.rs Irena, koja je, nakon što je uredno upisala sve podatke, prvo dobila obaveštenje da "prijava nije pronađena", da bi, kada je pokušala ponovo da se prijavi bila obaveštena da je "prijava za isplatu novčane pomoći sa navednim podacima već registrovana u sistemu".
 
Zbunjena protivrečnim obaveštenjima prijavila je preko sajta problem, nakon čega je dobila identičnu poruku:
 
"Poštovani, ne ispunjavate uslove uslove za dobijanje novčane pomoći jer Vaši podaci nisu usklađeni sa podacima koje je u registar dostavio MUP."
 
"Sve je bilo u redu kad sam se prijavljivala za 100 evra, ne vidim šta je sada drugačije", čudi se i Irena, koja je takođe ostala bez pomoći obećane svim državljanima Srbije.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Svetlana

    22.05.2021 15:13
    30e
    Kao I svi isti problem imam.
    Podaci neispravni.
  • Sanja

    21.05.2021 22:01
    Zalba na 30e
    Postovani ja sam ostala bez 30e ,iz razloga neispravni podaci ,licna karta vazeca ,maticni broj se ne menja. Problem nepoznat.
  • Katica Jajic

    21.05.2021 19:11
    Žalba na 30e
    Prijavila sam se 12 05 20201 ali isto su mi rekli da nije tačna prijava a sve sam dala tačno i ja stvarno ne razumem u čemu je greska strasno

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija