Ovog puta inicijativa je posvećena održivim rešenjima u oblasti inovativnih digitalnih medija fokusiranih ka lokalnim zajednicama.
Nakon uspeha inicijative iz 2019. godine, tokom koje je lansirana platforma Podcast.rs i pružena podrška razvoju čitavog podcasting ekosistema u zemlji, novi "Media Jam" želi da podrži novu i kreativnu energiju u oblasti lokalnog informisanja i pomogne timovima i učesnicima da odgovore na potrebe građana u lokalnim zajednicama.
"Ako veruješ da bi svi trebalo da znaju šta se oko njih dešava, kakve odluke se donose i kakav će to imati uticaj na njihov život. Ako te zanimaju teme iz oblasti važnih za lokalnu zajednicu - od obrazovanja i životne sredine, preko lokalne politike i ekonomije, do kulture ili sporta. Ako želiš da iskoristiš svoje iskustva iz novinarstva, društvenog aktivizma, digitalnog marketinga, ICT tehnologija ili sličnih oblasti. Prijavi se na Media Jam", navodi se u pozivu na novi Media Jam.
Kako se dodaje, svi timovi koji imaju želju, motiv i ideju da razviju nešto važno za svoju zajednicu i nešto što nedostaje brojnim zajednicama širom Srbije pozivaju se da se prijave do 12. jula.
Ovog puta je "Media Jam" zamišljen kao serija sesija sa domaćim i stranim ekspertima iz oblasti digitalnih medija, koji će u periodu od 26. jula do 20. avgusta učesnicima pomoći da pripreme prezentaciju i biznis plan koje će predstaviti žiriju na velikom "demo day" događaju 26. avgusta.
Najbolje, održive ideje očekuje prilika za finansiranje u iznosu do 10.000 dolara i najnoviji telefon marke Motorola, svetski poznate kompanije u industriji mobilnih komunikacija, koja podržava organizaciju ovogodišnjeg Media Jam.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar