Oštećenja na auto-putu "Miloš Veliki", putnicima smeta beton u tunelima

Nepune dve godine otkako je otvoren autoput "Miloš Veliki" od Surčina do Čačka, vozači na ovoj saobraćajnici već osećaju truckanja, pre svega, u tunelima Šarani i Brđani, ali i na deonici Ub-Lajkovac.
Oštećenja na auto-putu "Miloš Veliki", putnicima smeta beton u tunelima
Foto: 021.rs
U JP "Putevi Srbije" uveravaju da će otkloniti nedostatke i oštećenja, piše Blic.
 
Mnogi vozači koji se redovno kreću autoputem "Miloš Veliki" čude se zbog čega im podrhtava vozilo u tunelima Šarani i Brđani dok saobraćajnica pre i posle mraka nije oštećena.
 
"Kad god uđem u te tunele osetim veliko truckanje koje nestaje čim izađem iz tunela. Ne znam uopšte u čemu je problem", žali se jedan od vozača.
 
U JP "Putevi Srbije" tvrde da ne postoje oštećenja na kolovozu u tim tunelima, ali otkrivaju razlog zbog čega je vožnja na tim deonicama drugačija.
 
"Kolovoz u tunelima Šarani i Brđani je od betona. U trenutku izgradnje pomenutih tunela, zakonskom regulativom nije bilo moguće u tunelima raditi asfaltni, već samo betonski kolovoz. Betonski kolovoz za razliku od asfaltnog, ima dilatacione spojnice, koje predstavljaju poprečne i podužne prekide u betonskim pločama, sa ciljem da se obezbedi nesmetana termička reakcija betona i spreči pucanje betona. Tako fomirane dilatacione spojnice stvaraju dinamičku reakciju na pneumatike vozila prilikom njihovog prolaza", objašnjavaju u ovom preduzeću za Blic.
 
Kako kažu, u međuvremenu se izmenila zakonska regulativa zbog čega je u planu izrada završnog sloja od asfalt betona preko postojećeg betonskog kolovoza, što bi donelo komforniju vožnju.
 
"U toku je sprovođenje potrebnih ispitivanja i izrada predloga mera za izradu završnog asfaltnog sloja. Rok i period izrade završnog sloja od asfalt betona će biti utvrđeni u skladu sa predloženim merama (proizišlih iz sprovedenih ispitivanja) i skladu sa planom radova na održavanju državnih puteva", naglašavaju u "Putevima Srbije".
 
Deonica Ub-Lajkovac opet problematična
 
Vozači imaju primedbe i na stanje deonice Ub-Lajkovac na autoputu "Miloš Veliki", gde su se pojavile pukotine na kolovozu iako je ta deonica već jednom obnavljana.
 
"Postoje oštećenja u voznoj saobraćajnoj traci, na levom kolovozu u dužini od oko tri kilometra. Uzrok nastanka oštećenja će biti utvrđen nakon izvršenih ispitivanja koja su planirana da se izvedu tokom jula. Po dobijanju rezultata ispitivanja, biće utvrđene i mere za sanaciju", kažu u "Putevima Srbije" i dodaju da će tada biti određen i rok za izvođenje radova.
 
Inače, trenutno se gradi nova deonica na autoputu "Miloš Veliki" od Preljine do Požege koja bi, prema najavama, trebalo da bude završena krajem godine.
 
"Karakteristično za ovu deonicu je što prolazi kroz veoma težak geografski teren i zbog čega će morati da se izgrade brojni tuneli i mostovi. Skoro trećina trase čine mostovi i tuneli. Radovi na prvoj i prioritetnoj poddeonici Preljina-Pakovraće u dužini od 14,3 kilometra su ispred ugovorene dinamike, dok će javnost blagovremeno biti obaveštena o završetku radova", podvlače u preduzeću i dodaju da na deonici od postojeće naplatne rampe Preljina do Pakovraća treba uraditi izmeštanje elektroenergetskih, telekomunikacionih, vodovodnih i gasnih instalacija na čak 73 mesta.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • XXX

    09.07.2021 11:32
    @Putnik @ns posmatrac
    Prošao pre deset dana, dobar deo deonice se vozi suprotnom trakom zbog rekonstrukcije.
    Ne znam razloge radova, u krajnjem slučaju i ne interesuje me, ali radovi posle dve godine,
    nije normalno!
  • Imre prvi

    09.07.2021 11:10
    Kome se ne svidjaju sadasnji autoputevi meka se malo strpe,nas predsednik najavljuje leteca auta,cim prodamo deo Macve i pocerine sa nalazistima litijuma. Bez litijuma nema vazdusnog saobracaja,mi cemo biti prva drzava u svetu koja ce imati vazdusne puteve sa ugradjenim vazdusnim semaforima i linijom za zaustavljanje.Problem ce biti ptice,zbog njihove zastite,postavice se prve u svetu vazdusne ograde da ptice nebi stradale.
  • Dragan

    08.07.2021 21:23
    G
    Ko nije vozio Milosem nema potrebe da pise i trosi mastilo uzalud, ko je prosao jednom i uporedio sa ibarskom nije tesko zakljuciti sta misli ako je iole racionalan. Vozio sam po dosta auto puteva po inostranstvu i video da nam auto put nije nista losiji od njihovih jer i ostali imaju kriticne deonice, put se asfaltira a cangrizavi ostaju cangrizavi doveka

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija