On smatra da ove kazne treba uvesti za posebne saobraćajne prekršaje.
Gostujući na K1 televiziji, Vujanić je rekao da bi trajno oduzimanje prava na upravljanje vozilom bilo značajan udar na osnovu srpskog mentaliteta.
Naveo je da u Kanadi i SAD postoji praksa trajnog oduzimanja vozila za određene prekršaje, od onog ko je koristio vozilo, čak i ako nije vlasnik, a on svoje vlasničke odnose da reguliše sa vlasnikom.
"Kanadski sistem je da ako imate zabranu upravljanja, a pronađu vas da upravljate pod dejstvom alkohola, onda vozilo unište pred vama. A imate pravo na tu metalnu kocku kad prođe mašinu za presovanje vozila", rekao je on.
Naveo je da je američki metod da se tako oduzeto vozilo prodaje na javnoj licitaciji, a novac ide u fond za bezbednost.
"Takva praksa deluje na vlasnike vozila da vode više računa i ne čine prekršaje", rekao je on.
Kako je ranije pisano, novi zakon o bezbednosti u saobraćaju mogao bi da bude usvojen do kraja godine. Agencija za bezbednost saobraćaja predložiće da u okviru izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja bude predviđeno i trajno oduzimanje vozačke dozvole i vozila nesavesnim vozačima koji nisu spremni da promene ponašanje. To je za RTS najavio direktor te Agencije Duško Pešić. Više na
OVOM LINKU.
Komentari 40
Anon
1.Mali servis 25.000
2. Kasko osiguranje 35.000
3. Registracija vozila 26.000
4. Tehnicki pregled 7.000
I sve to zbog bezbednosti 800 evra zbog bezbednosti! A gde je gorivo, za godinu dana plus putarine itd. Ovde su troskovi prosecnog vozila. I on prica o oduzimanju vozila a ne o smanjenju troskova! I jos jedna analiza u Americi i Kanadi moras da ides za svaki veci prekrsaj na nekih 100 sati obnove gradiva i tek onda ti vrate dozvolu. Nazalost kod nas sve ide tako sto se preti nekom umesto da se na vozacima radi kroz dodatne sate i koje moraju da plate ali zato se normalni vozaci kaznjavaju kroz pare!
Kirbiš
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar