Kako piše
Nova ekonomija, država je, umesto "Srbija voza", namirila dug ovog preduzeća prema akcionarskom društvu "Infrastruktura železnice Srbije" po osnovu isplate pristupa javnoj železničkoj infrastrukturi, kao i za pristup uslužnim objektima i za dodatne i prateće usluge.
Kao razlog zbog čega preduzeće "Srbija voz" nije samo otplatilo dug navodi se uticaj koju je pandemija imala na smanjenje njihovih prihoda.
Cilj dodeljivanja subvenije je "uspostavljanje finansijske stabilnosti poslovanja Srbija voz a.d. koja je destablizovana u poslovanju nastalih usled izbijanja epidemije".
Međutim, i pre pandemije poslovni prihodi "Srbija voza" opadali su i to znatno brže. Pad prihoda beleže još od 2016. godine kada su oni iznosili 7,3 milijardi, da bi zatim svake godine bili sve manji: 2017. godine - 6,8 milijardi, 2018. - 5,8 milijardi, 2019. - 5,55 milijardi i 2020. - 5,3 milijarde.
"Srbija voz" ceo ovaj period posluje u gubitku, a 2020. neto gubitak je iznosio 1,05 milijardi dinara, što je manje nego 2019. godine kada je bio 2,6 milijardi dinara.
Komentari 4
Mile rent-a mozak
zx
1 milijarda evra....zaduzi se zemljo Smrdijo
Čika
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar