Influenseri "izvođači radova": Turistička organizacija Srbije izdvaja 3,3 miliona dinara

Turistička organizacija Srbije je raspisala javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke ogranizacije Srbije.
Influenseri "izvođači radova": Turistička organizacija Srbije izdvaja 3,3 miliona dinara
Foto: Pixabay
Kako piše Nova ekonomija, procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.
 
Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakterisitkama tendera.
 
"Društvene mreže kao što su Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike", piše u dokumentaciji.
 
Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 influensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.
 
Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće promovisati neki drugi brend u okviru sadržaja koji kreira za potrebe naručioca.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Mile rent-a mozak

    10.08.2021 22:42
    Baka prase sa tatom može da bude idealan za verski turizam.
  • Asnaj

    10.08.2021 18:38
    Sporan je budžet
    Dobra je ideja ali angažovanje 40 influensera za manje od 30 hiljada evra je veoma diskutabilno. Da li je Turistički savez ispitao tržište pre nego što se odlučio za ovakve uslove javne nabavke. Sumnjam.
    Srećno!
  • Kosovo je srpsko

    10.08.2021 11:49
    Dobar kanal, pogresno trziste
    Ovo jeste smislen potez sa aspekta odabira marketinskog kanala - ljudi sve manje prate tradicionalne medije i sve vise koriste drustvene mreze, na taj nacin im i treba prodavati svoj proizvod / uslugu. Ono sto nema smisla jeste odabrano trziste - Srbija, Hrvatska, Crne Gora, Bosna i Hercegovina, Severna Makedonija, Rumunija, Grčka, Slovenija i Bugarska. Da li se ocekuje da se broj turista poveca kroz posete regionalnih gostiju..? Meni bi nekako vise imalo smisla da probamo da privucemo goste sa zapada, koji em su platezno sposobniji, em smo im veca egzotika, a ne nesto sto vec imaju u slicnoj verziji i kod kuce (kao ljudi iz regiona).

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija