Kako piše
Nova ekonomija, procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.
Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakterisitkama tendera.
"Društvene mreže kao što su Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike", piše u dokumentaciji.
Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 influensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.
Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće promovisati neki drugi brend u okviru sadržaja koji kreira za potrebe naručioca.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 3
Mile rent-a mozak
Asnaj
Srećno!
Kosovo je srpsko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar