Posao favoritima: Telefonske konsultacije lekara i pacijenata uvode Telekom i suvlasnik Bus Plusa

Ministarstvo zdravlja je posao nabavke softverskog rešenja platforme za telefonske konsultacije lekara i pacijenata (telemedicinu) dodelilo firmama Procescom i Telekom Srbija.
Posao favoritima: Telefonske konsultacije lekara i pacijenata uvode Telekom i suvlasnik Bus Plusa
Foto: Pixabay
Njihova zajednička ponuda bila je jedina u okviru ove javne nabavke, navodi se u odluci o dodeli ugovora, piše Nova ekonomija.
 
Za kupovinu softverskog rešenja Procescom i Telekom će dobiti 12 miliona dinara (102.000 evra).
 
Procescom je u vlasništvu Vojislava Krstića, Ivana Bukelića i Save Terzića.
 
Procescom i Terzić su suvlasnici kompanije Kentkart Southeast Europe koja upravlja beogradskim sistemom naplate karata u javnom gradskom prevozu Bus Plus.
 
Kentkart Southeast Europe je u većinskom vlasništvu Kentkart Global Elektronik Anonim Sikreti iz Turske, dok Procescom učestvuje sa 21 odsto, a Sava Terzić sa 24 odsto vlasništva.
 
Procescom će biti zadužen za veći deo posla izrade softverskog rešenja za telemedicinu i njegov posao će se odnositi na samu izradu softvera, koje, između ostalog, treba da podržava unošenje brojeva zdravstvenih ustanova, pametno usmeravanje poziva, snimanje poziva i podržavanje istovremenih poziva.
 
Takođe, ova kompanija je zadužena za instalaciju i integraciju softvera, kao i uslugu tehničke podrške radnim danima u periodbu od 7 do 21 časova.
 
Telekomov deo posla obuhvata obezbeđivanje serverske infrastrukture, uređaja za skladištenje podataka, dnevnog bekapa, potpuno redundantne mrežne infrastrukture i omogućavanje istovremenih poziva.
 
U cenu od 12 miliona dinara uračunato je i održavanje u garantnom roku od 12 meseci, kako se navodi u konkursnoj dokumentaciji.
 
Međutim, i nakon ovog roka moguće je da će Procescom i Telekom dobiti dodatne poslove jer se u okviru odluke o dodeli ugovora napominje da je moguća dalja nadogradnja sistema, na zahtev Ministarstva zdravlja.
 
Ministarstvo zdravlja je 4. avgusta raspisalo javnu nabavku softverskog rešenja za telemedecinu koje treba da omogući da građani zdravstvene usluge dobiju i putem informacionih i telekomunikacionih tehnologija.
 
Glavni ciljevi su rasterećenje domova zdravlja, ušteda vremena pacijenta, omogućavanje pristupa zdravstvenim uslugama pacijentima koji nisu u mogućnosti da fizički dođu i da podsticanje zdravstvenih radnika i pacijenta da koriste nove tehnologije i platformu eZdravlje, navodi se u tehničkoj dokumentaciji u okviru javne nabavke.
 
Rešenje treba da podržava i mogućnost integracije sa servisima eUprave.
  • Salamander

    23.08.2021 14:35
    google i yahoo
    već imaju takve mogućnosti.
    Jedino direktni kontakt lekara i pacijenta je caljan.
    Ostalo je surogat!

  • Vec vidjeno

    23.08.2021 14:14
    Ma bravo, isto kao kad ste uveli call centre! Samo forma i pljacka, a nigde funkcionalnosti. Jos vise komplikujete sasvim jednostavne stvari!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija