"Srbija ima veoma visok procenat završavanja srednje i osnovne škole, skoro 100 odsto, ali kada radimo testiranje učenika svih starosnih grupa i testiramo njihovo znanje iz matematike, čitanja, prirodnih nauka, stopa učinka i kvaliteta naučenog je 37, 38, 39 odsto", rekla je Žakob.
Prema njenim rečima, to znači da ako nekom od učenika postavite matematički problem, samo ih je 38 odsto u stanju da reši taj zadatak.
Dodala je da se takvi testovi rade širom sveta kako bi se konstantno pratio i poboljšavao obrazovni proces.
Žakob je naglasila važnost baziranja politika i strategija na preciznim podacima.
Prema njenim rečima, potrebne su nam generacije koje mogu da upravljaju promenama i da se snađu u novom okruženju.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 3
Ivana
samo pitam
Mislim na ozbiljno, promisljeno i kontinuirano ulaganje.
9
nepostojeće nastave. To se obično radi uz
pomoć: proglašavanja ,mera, odluka ,a ne
neposrednim radom nastavnika sa učenicima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar