19 žalbi na turističke agencije

Od početka godine do polovine jula YUTA je dobila 19 prigovora putnika na usluge turističkih agencija.

Od početka godine do polovine jula YUTA je dobila 19 prigovora putnika na usluge turističkih agencija.

Kvalitet smeštaja je najčešća žalba. Pored toga, putnici su imali i prigovore na prevoz, a žalili su se i na usluge vodiča, prljavu plažu i bazen, kao i skidanje sa liste putnika.

U YUTI naglašavaju da je to mali procenat prigovora, navodeći da je evropski prosek žalbi od tri do pet odsto od ukupnog broja putnika. U 2010. godini, preko agencija koje su članice Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije putovalo je oko 600.000 putnika iz Srbije, a u prvih šest meseci ove godine beleži se za oko 10 odsto više putnika nego u istom periodu prošle godine.

  • dragaN

    12.09.2011 10:42
    kakvo smesno poredjenje sa Evropom
    Pa zalili bi se ljudi kad bi od toga bilo koristi. Ja bi se svaki dan zalio za mnoge stvari, ali zasto gubiti vreme kad niko nece da kaznjava. Evo, da li ce bitineko kaznjen ako prijavim sto mi je puno postansko sanduce sa reklamama, a zakon je tu jasan. Nema ko da kaznjava.
  • Maki021

    30.07.2011 22:15
    Naravno da se niko ne žali kada od toga nema nikakve vajde a još i košta!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija