Primopredaji voza na železničkoj stanici Novi Beograd prisustvovao je predsednik Srbije Aleksandar Vučić, ministar građevine, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić, predstavnici kompanije Štadler i ambasade Švajcarske u Beogradu, kao i bivši nemački kancelar Gerhard Šreder i ambasador Švajcarske Urs Šmid.
Posle predstavljanja karakteristika brzog voza organizovana je probna vožnja do železničke stanice Beograd-Centar.
Preostala kupljena dva Štadlerova voza za pruge velikih brzina trebalo bi da Srbiji budu isporučena do kraja godine.
Ugovor o nabavci tri putnička elektromotorna voza za brzine od 200 kilometara na sat potpisan je 8. aprila u Beogradu. Jedini ponuđač na tenderu bio je švajcarski "Štadler" sa cenom od 62,2 miliona evra.
Vozovi imaju po 316 sedišta za prvi i drugi razred, internet, poseban prostor za invalide i prilagodjeni su osobama sa smanjenom pokretljivošću.
Na novoj pruzi Beograd - Novi Sad, dugoj 75 kilometara, vozovi bi trebalo da počnu da saobraćaju od februara iduće godine, dva puta dnevno. Vožnja će trajati pola sata, dok će karta koštati oko 1.000 dinara.
Vučić: Za Srbiju počinje nova era u železničkom saobraćaju
Predsednik Vučić izjavio je da će iduće godine, kad počne saobraćaj na brzoj pruzi Beograd - Novi Sad, za Srbiju početi nova era u železničkom saobraćaju.
"Ovo je nešto na šta nismo navikli jer u prethodnom periodu ne samo da nismo gradili pruge već ih nismo ni održavali, a vozovi su se kretali brzinom od 26 kilometara na sat", kazao je Vučić.
Dodao je da "ni jedna zemlja u regionu nema voz kakav je Srbija nabavila od švajcarske kompanije".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 10
Flojd
G
Mile rent-a mozak
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar