"Pošta je ovim projektom postala jedna od prvih kompanija u zemlji koja je na proaktivan način pristupila problemu rastućeg broja pokušaja onlajn prevara čija su meta korisnici različitih usluga", navodi se u saopštenju.
Dodaje se da, imajući u vidu da sa razvojem internet poslovanja raste i broj prevara kojima počinioci pokušavaju da različitim metodama zloupotrebe lične i bankovne podatake građana, cilj ovog projekta "Pošte Srbije" kao društveno odgovorne kompanije je da edukuje i pomogne građanima u domenu prepoznavanja i zaštite od prevarnih pokušaja.
Zbog toga je, kako se navodi, pokrenuta nova stranica na korporativnom sajtu"Pošte Srbije" pod nazivom "Onlajn bezbednost", na kojoj su detaljno opisane i ilustrovane tipične onlajn prevare, dati su odgovori na to kako korisnici da prepoznaju da su meta pokušaja prevare i kako da se zaštite.
Data su i uputstva kako i kome građani da se obrate ukoliko primete pokušaj onlajn prevare, ili su bili njegova meta. Stranica sa savetima za onlajn bezbednost na korporativnom sajtu Pošte Srbije dostupna je na linku
OVDE i predstavlja deo šireg edukativnog programa na kom će Pošta sarađivati sa nacionalnim CERT-om i RATEL-om.
Komentari 10
Vlada
Itekako ima, jer mi ona naplaćuje 25% carine za pošiljku knjige a ne zna da objasni osnov. Osim toga kad posle otvorim priznanicu za carinu upadljivo je da iznosi barem 100 dinara manje nego što je poštar naplatio.
P Oštar
Dragan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar