Momirović: Ne vidim problem u tome što će svi građani Srbije plaćati za metro

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović u odgovoru na pitanje N1 kaže da je u redu što će svi građani Srbije kroz budžet plaćati za Beogradski metro.
Momirović: Ne vidim problem u tome što će svi građani Srbije plaćati za metro
Foto: 021.rs

Kako kaže, i Beograđani plaćaju za infrastrukturne projekte u drugim delovima zemlje, pa ne vidi nikakav problem u tome.

Momirović je, govoreći o saobraćajnoj infrastrukturi i gradnji autoputeva, rekao da svi građani koriste te saobraćajnice, pa će tako i metro prevashodno koristiti Beograđani, ali i svi drugi građani Srbije.
 
"Posle 51 godine prazne priče o metrou i konstatacije da je metro potreban, mi konačno ulazimo u fazu da krećemo u radove na samom metrou. Ovaj projekat nam ne donosi direktan politički benefit, u najboljem slučaju će dati saobraćajne i građevinske efekte tek za 10 godina. Mi da želimo iz ovoga da politički profitiramo mi ovo ne bismo radili", rekao je on.
 
Metro će, kad se bude izgradio, biti po uzoru na pariski, koji je najbolji po Momirovićevom mišljenju.
 
"Kolika će njegova cena biti zavisi od ugovora koji budemo potpisali. Sada pričati o tome bilo bi preuranjeno i neodgovorno. Mi u ovaj projekat ulazimo sa namerom da ga završimo", rekao je ministar.
 
Odbornici Skupštine Beograda usvojili su juče Plan generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu sa elementima detaljne razrade za prvu fazu prve linije metro sistema. S druge strane, predstavnici opozicije su istakli da su "linije povukli političari na vlasti, protivno struci i interesu građana, ali u korist planova investitora za gradnju stambeno-poslovnih prostora".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Novosađanka

    14.11.2021 15:08
    Imam protiv
    Infrastrukturni projekti koje svi plaćamo su republički a ne gradski. Autoputevi, pruga i ako ima ostalo koriste svim građanima Srbije. Metro u Beogradu samostanovnicima istog. Po toj logici svi bi mogli plaćati i izgradnju toplane u Priboju ili fabrike vode u Zrenjaninu.
  • Nislija

    14.11.2021 10:45
    A za Nis, nista!
    Од Београда до Новог Сада ће се завршетком пруге путовати за 30 минута, а од Београда до Ниша за 450 минута.
    Новосађани су добили зграду РТВ на Мишелуку од 44,6 милиона евра. Док грађани Србије плаћају 1450 радника РТВ и 4500 радника РТС-а, Нишу је забрањено да има Радио Ниш са 9 запослених.
    Београд сада уз све остало добија и Метро!
    Нишу нису дозволили да има чак ни ковид болницу већ се пацијенти из највећег града Јужне и Централне Србије шаљу у Kрушевац! СРАМНО!
  • Vladan

    13.11.2021 11:23
    Novosađanin
    E vidiš gospodine ministre ja sam iz Novog Sada i apsolutno mi ništa ne znači, razumeš NIŠTA metro u Beogradu! Zašto bi ja na ovaj ili onaj način plaćao za njegovu izgradnju? To je besmisleno!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Svemoćna Akademija

Da li će ubuduće Pravosudna akademija biti "jedina tačka ulaska u pravosuđe" i kako će takvo rešenje uticati na budućnost pravosudnog sistema?