Kako kaže, i Beograđani plaćaju za infrastrukturne projekte u drugim delovima zemlje, pa ne vidi nikakav problem u tome.
Momirović je, govoreći o saobraćajnoj infrastrukturi i gradnji autoputeva, rekao da svi građani koriste te saobraćajnice, pa će tako i metro prevashodno koristiti Beograđani, ali i svi drugi građani Srbije.
"Posle 51 godine prazne priče o metrou i konstatacije da je metro potreban, mi konačno ulazimo u fazu da krećemo u radove na samom metrou. Ovaj projekat nam ne donosi direktan politički benefit, u najboljem slučaju će dati saobraćajne i građevinske efekte tek za 10 godina. Mi da želimo iz ovoga da politički profitiramo mi ovo ne bismo radili", rekao je on.
Metro će, kad se bude izgradio, biti po uzoru na pariski, koji je najbolji po Momirovićevom mišljenju.
"Kolika će njegova cena biti zavisi od ugovora koji budemo potpisali. Sada pričati o tome bilo bi preuranjeno i neodgovorno. Mi u ovaj projekat ulazimo sa namerom da ga završimo", rekao je ministar.
Odbornici Skupštine Beograda usvojili su juče Plan generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu sa elementima detaljne razrade za prvu fazu prve linije metro sistema. S druge strane, predstavnici opozicije su istakli da su "linije povukli političari na vlasti, protivno struci i interesu građana, ali u korist planova investitora za gradnju stambeno-poslovnih prostora".
Komentari 89
Novosađanka
Nislija
Новосађани су добили зграду РТВ на Мишелуку од 44,6 милиона евра. Док грађани Србије плаћају 1450 радника РТВ и 4500 радника РТС-а, Нишу је забрањено да има Радио Ниш са 9 запослених.
Београд сада уз све остало добија и Метро!
Нишу нису дозволили да има чак ни ковид болницу већ се пацијенти из највећег града Јужне и Централне Србије шаљу у Kрушевац! СРАМНО!
Vladan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar