Pobednička ideja biće nagrađena sa milion dinara.
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović pozvao je sve talentovane ljude da učestvuju na konkursu jer će, kaže, na taj način dobiti priliku da njihovo ime bude upisano u dugu tradiciju srpske železnice.
Ministar je podsetio da Železnica Srbije i Vojska Srbije imaju najdužu tradiciju u našoj zemlji, dodajući da je prva pruga počela da se gradi davne 1881. godine od Beograda do Niša, kao i da je vrednost te investicije bila dva republička budžeta.
Istakao je da je od 1880. do 1990. godine železnica bila osnov saobraćaja u Srbiji, a da je poslednjih nekoliko decenija izgubila taj značaj.
"Moramo da vratimo železnicu na mesto koje joj pripada u saobraćajnom smislu i to nije slučajno jer je to najbezbedniji, ekološki najprihvatljiviji vid prevoza i najbrži", naveo je Momirović.
Napomenuo je da će se, kada brza pruga bude puštena u saobraćaj, od Beograda do Novog Sada stizati za 30 minuta i to najboljim vozovima u svojoj klasi na svetu i najkvalitetnijom prugom u istočnoj Evropi.
Podsetio je da je brza pruga od Beograda do Novog Sada deo buduće brze pruge koja će povezati Beograd i Budimpeštu, navodeći da će to biti prilika za turiste koji posećuju mađarsku prestonicu da lakše dođu do Subotice, Novog Sada, Beograda i bolje upoznaju našu zemlju.
Momirović dodaje da je to od velikog značaja i za naše građane, koji će brže i lakše stizati do mađarskih gradova.
Izrazio je nadu da će do kraja godine početi i izgradnja brze pruge od Beograda do Niša. Zato je pozvao talentovane ljude da se prijave na ovaj konkurs i da "stave svoj pečat u dugu istoriju železnice".
Proglašenje pobednika biće 3. marta.
Aplikacije za konkurs su moguće OVDE.
Komentari 241
Baja Daja
Za nasu decu!da nam se vrate!!!!sto pre a ne da odu!!!, nikako,kao sto napisah pre par nedelja!!!
Jelenko tesanovic
Strazilovo
Jasmina
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar