Kako dodaju, građanima se putem lažnih SMS i "whats app" poruka sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke.
Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu Pošte Srbije, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.
Pošta Srbije je istakla da nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih. Otkrivena prevara je odmah prijavljena Nacionalnom CERT-u Srbije.
U cilju edukacije i pomoći građanima otvorena je i stranica na korporativnom sajtu Pošte Srbije, a ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, Кontakt centar čiji su brojevi telefona 0700 100 300 i 011 3607 788 je raspolaganju radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.
Pošta je savetovala građanima da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.
Komentari 2
Mile rent-a mozak
Poštar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar