Naglasio je da su rupe na putevima opasnost i da moraju biti otklonjene u najkraćem roku, a dok ne budu otklonjene, kako kaže, moraju biti obeležene.
"Ako vozimo automobil, rupa za nas može predstavljati neprijatnost ili nam može oštetiti vozilo. Međutim, ukoliko vozimo motocikl ili bicikl, rupa za nas može predstavljati smrtnu opasnost. Dakle, zbog te rupe na kolovozu može doći do destabilizacije dvotočkaša, da neko padne, ostane invalid ili da pogine", upozorio je Okanović za RTS.
Objasnio je da, ukoliko i dođe do saobraćajne nezgode koja je nastala naletanjem na rupu, ne treba da budu odgovorani vozači, već putari, odnosno zaduženi za bezbednost puteva.
Naglasio je da kao što vozila moraju da budu tehnički ispravna tako i putevi moraju da budu ispravni.
Na pitanje šta kaže zakon, u slučaju oštećenja kola ili u slučaju saobraćajne nezgode, da li postoji način da se nadoknadi šteta, Okanović je rekao da postoji obaveza upravljača puta da nadoknadi štetu, ali da veliki broj oštećenih odustane zbog odugovlačenja procedure.
"Tu je zakon jasan i sudska praksa je prilično jasna. Međutim, u praksi to ide drugačije zbog toga što upravljač puta po pravilu neće mirnim putem da isplati štetu već morate da idete na sud. Većina građana i kad dobije obaveštenje kakva je procedura za naknadu štete odustane zbog toga što nemaju vremena ni živaca da se sude godinama", istakao je Okanović.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 8
Prdnem
Milos Pugelj
Daca
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar