To se odnosi na protivzakonitu praksu da se marketinški materijali dostavljeni od PR timova izbornih štabova, uz neznatne novinarske korekcije emituju kao novinarski prilozi u delu centalnih informativnih emisija.
Ova vrsta udruženog postupanja izborih lista i pružalaca medijskih usluga suprotna je ulozi medija u izbornom procesu, a to je da svojim izveštavanjem, analiziranjem i propitivanjem predstavnika izbornih lista omoguće biračima da na osnovu relevatnih informacija o programima i kadrovima donesu odluku o izbornom ponašanju na izborni dan, saopštio je BIRODI.
Ta organizacija dodala je da umesto toga, ponovo svedočimo "pluralitetu prikrivenog reklamiranja" gde su izborne liste i vlasti i opozocije predstavljene pozitivno, što od medija pravi sredstvo propagande u fukciji izbornih lista.
"Partijske kamere su vid izigravanja zakona koji regulišu finansiranje izborne kampanje, jer na ovaj način izborne liste dobijaju besplatno (prikriveno) reklamiranje u dnevnicima. Pozivamo pružaoce medijskih usluga da umesto ove prakse postavljaju pitanja koja će biračima pomoći u odluci za koga će glasati na predstojećim izborima u skladu sa zakonima i kodeksom novinarske profesije", naveo je BIRODI.
Komentari 1
w/e
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar