Logo je silueta sokola u bojama srpske zastave, dok je naziv vozova "Soko".
Tvorac ovog idejnog rešenja, koji će dobiti nagradu od milion dinara, je Andrija Arsić iz Trstenika.
"Soko kao sivi soko, kao najbrža životinja, mi je bila inspiracija. On živi na našem podneblju, ali je nažalost ugrožena vrsta. Moja ideja je bila da podignemo svest o očuvanju ove važne i vredne životinjske vrste. Čestitam organizatorima i svim učesnicima što smo imali priliku da budemo deo ovako važnog i velikog konkursa, i na mogućnosti da predstavimo svoje ideje. Ovo je podstrek svim dizajnerima i mladima koji tek planiraju da se bave ovim poslom. Prijavite se i priključite svakom konkursu i pozivu koji bude raspisan", rekao je Arsić.
Kada je reč o logotipu, Andrija je kazao da nije želeo da mnogo odstupa od postojećeg logotipa "Srbija voza".
Drugoplasirano rešenje konkursa je "Hitra" autora Igora Petrovića, a trećeplasirano "Vihor" autorke Svetlane Stevanović, i oni su dobili specijalne nagrade.
Specijalnu nagradu žirija osvojio je Savez udruženja za pomoć mentalno nedovoljno razvijenim osobama Srbije koji su povodom konkursa organizatoru dostavili crteže svojih članova sa kreativnih radionica.
Kako je Srbijavoz ranije saopštio, na adresu organizatora konkursa za izbor imena i vizuelnog identiteta brzih vozova Srbije stigla je 3.481 prijava.
Podsetimo da će ovi vozovi saobraćati na obnovljenoj pruzi Beograd - Novi Sad, koja bi prema ranijim najavama trebalo da bude otvorena ove nedelje. Kako je ranije najavljeno, na njoj će vozovi saobraćati brzinom do 200 km/h, pa će se tako od Novog Sada do Beograda stizati za pola sata.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 99
Vesna
Nuklearni
Ledu
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar