Rasim Ljajić teško povređen u udesu, poginuo njegov blizak saradnik Branko Gogić

Predsednik Izvršnog odbora Socijaldemokratske partije Srbije Branko Gogić poginuo je, dok je Rasim Ljajić teško povređen u udesu koji se oko 9:30 časova dogidio kod Ražnja.
Gogić, koji je upravljao "škodom superb" u kojoj se nalazio i Ljajić, poginuo je na licu mesta.
Prema informacijama "Novosti", Rasim Ljajić nije životno ugrožen. On je u svesnom stanju, sa povredama grudnog koša primljen u KBC u Nišu.
Ljajićevo vozilo "škoda superb" oko 9:30 časova je izletelo sa autoputa u visini Ražnja na jugu Srbije, probilo zaštitnu ogradu i prevrnulo se na krov.
 
Uzrok saobraćajne nesreće još se utvrđuje.
 
Gogić je bio i direktor JP "Emisione tehnike i veze".
 
Blic piše da su Ljajić i Gogić bili prvi saradnici i često su putovali zajedno.
 
Gogić je iza sebe ostavio dvoje dece i suprugu Nadu Gogić, novinarku RTS-a.
 
Rođen je 15. aprila 1977. u Smederevu. U Beogradu je diplomirao ekonomiju a zatim završio i master studije na smeru "Ekonomska diplomatija". Od marta 1999. godine bio je zaposlen u Ministarstvu spoljnih poslova gde je radio u Direkciji za imovinsko pravne i finansijske poslove ministarstva, a zatim u generalnim konzulatima i ambasadama Srbije u Rijeci, Zagrebu i Beču.
 
Od januara 2009. godine radio je u Diplomatskom protokolu. Kao konsultant radio je na mnogobrojnim projektima širom Srbije. Bio je član SDP-a od njenog osnivanja 2009. godine. Narodni poslanik u sazivu od 2012. do 2014. godine. Godinu dana je radio kao koordinator SDP Srbije nakon čega je izabran na mesto predsednika Izvršnog odbora.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Ivica

    11.04.2022 14:41
    Neprilagodjena brzina uslovim puta Bus drver
  • LAloš

    11.04.2022 08:08
    Kako to mislite, Ljajićev automobil? On ga je kupio od svog novca? Škode Superb se ne kupuju one se dobijaju od naroda...
  • Von Braun

    11.04.2022 01:53
    U Nemačkoj, na deonicama gde ne postoji ograničenje brzine, najnormalnije je voziti 160 km/h ili više, prilagođeno ostalim učesnicima saobraćaja. Suludo je voziti preko 130 km/h tamo gde je to maksimalna brzina. Posebno volim kad mi neko ablenduje da mu se sklonim. Usporim na 60 km/h. Ablendovanje od pozadi je najprimitivniji gest koji osioni bilmez može da učini i zato ga treba dovesti u situaciju da mora da stane na autoputu. Osim toga, to se u civilizovanom svetu računa u nasilničku vožnju. Vozio sam i 200 km/h i 220 km/h gde je to moguče, ali nikada ne maltretirajući druge, uvek sa pogledom uprtim daleko u napred i sa potpunom paranojom o tome ko šta može da uradi, namerno ili nenamerno. Najsigurnija je vožnja brzinom kojom se kreću i ostali učesnici u saobraćaju. Sve drastično brže ili drastično sporije je ili bezobrazluk ili opasno neiskustvo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Upozorenje AMSS zbog magle i poledice

Uslovi za vožnju su otežani na pojedinim deonicama na kojima su kolovozi vlažni, temperatura je oko nule, a magla smanjuje vidljivost na stotinak metara, upozorava AMSS.