Putnici zaboravljeni na Šeremetjevu spremaju tužbu protiv Er Srbije

Sticajem okolnosti na koje nisu mogli da utiču, putnici sa leta Moskva - Beograd, bili su tri dana zarobljeni u Rusiji, a da im se niko iz srpske avio-kompanije nije obratio nijednom rečju.
Putnici zaboravljeni na Šeremetjevu spremaju tužbu protiv Er Srbije
Foto: 021.rs

Kako za Nova.rs kaže jedan od putnika, on je ostao zapanjen neorganizovanošću koju je pokazala "Er Srbija". Putnici jesu postali žrtve "više sile" – manjeg kvara na avionu i političkih sukoba Rusije i Zapada, ali je, navodi, neverovatno ponašanje "Er Srbije".

"Znao sam da može doći do neočekivanih problema na letu za Beograd i iz Moskve, zbog cele situacije, ali na to sam i bio spreman. Ali zapanjen sam ponašanjem ljudi iz 'Er Srbije' koji nas tri dana nisu kontaktirali dok smo bili zaglavljeni na aerodromu Šeremetjevo. Među nama su bili i članovi posade, njihovi zaposleni, koji su bili u istoj situaciji kao i mi, ni njih niko iz firme u kojoj rade nije kontaktirao", počinje svoju ispovest jedan od putnika baksuznog leta koji je u sredu trebalo da poleti iz Moskve za Beograd.

Njihova nevolja je, pričaju, počela kada su ruski aviomehaničari, prilikom pregleda letelice "Erbasa 320" ustanovili da nije u redu oplata na jedenom od motora. To je popravljeno odmah na aerodromu, jer nije u pitanju komplikovani kvar, ali, zbog političke situacije firma "Erbas" nije priznavala tu popravku pa avion nije mogao da poleti za srpsku prestonicu. Putnici, njih oko 170, što Rusa, što Srba, ostali su čekajući novi let za Beograd.
 
"Nismo znali šta se dešava, let za Beograd je bio najavljivan, pa otkazivan, i tako unedogled. Obezbeđen nam je smeštaj u hotelu na aerodromu, ali nismo smeli da spavamo, jer nismo imali nikakva obaveštenja o tome da li će i kada avion poleteti za Beograd. Neverovatno je da je let Moskva - Beograd jedini let iz ruske prestonice za jednu evropsku zemlju, ne računajući Belorusiju, a da 'Er Srbija' nema svog predstavnika na aerodromu", objašnjava putnik.
 
Čekanja se oteglo na tri dana. Putnici koji kod sebe nisu imali rublje, upali su u novi problem, jer, takođe zbog političke situacije, nisu mogli da koriste kartice, a ni da promene evre.
  • Borislav vujic

    31.05.2022 10:10
    I mi smo tako prosli
    Veoma slicna situacija desila se supruzi i meni 24. januara jer avion Air Serbia nije sleteo u Atinu zbog snega a sledeli let smo imali tek tri dana kasnije. Svi putnici izuzev putnika nase najgore law cost kompanije su dobili instrukcije i refundacije a za nas je objasnjenje bilo da nemaju nikakav ugovor sa nasom kompanijom. Kada se uspela uspostaviti telefonska veza sa Beogradom odgovor sluzbenog lica je bio "snadjite se". Sramota, sramota i sramota. U Atini sam bio na lecenju a tri dana smo se snalazili po hotelima bez ikakve pomoci ove, najgore kompanije. Bezite od ove kompanije ako ikako mozete.
  • Visokoletači

    31.05.2022 10:06
    ko visoko leti, ima para
    Pa kada ne lete privatnim avionima! MOgu se iznajmiti u Royal Charteru, cena tričavih 6000 evra po osobi, ali ja imam predstavu da ko leti u Rusiju i iz nje ima te pare.
    Nego šta bi na kraju sa putnicima da li su poleteli i kako, drugim avionom ili ga je Erbas ipak pustio.
  • 002211

    31.05.2022 09:30
    Ljubi vas vaskolika Srbijica.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija